Vraag

Abonnement stopgezet door onbekenden

  • 18 January 2020
  • 8 reacties
  • 218 keer bekeken

Mijn ouders abonnement is eind van deze week opgezegd, door onbekende partij. Nu is er geen internet en telefonie beschikbaar. Reeds het nodige gedaan voor wat betreft het herstellen hiervan, maar tot op heden is er vanuit kpn nog geen oplossing. Hoe krijg ik het weer werkzaam? Telefonisch kpn afdeling helaas ook niet bereikbaar. Help … ik wil graag klant blijven !


8 reacties

Badge +19

Dat klinkt niet best. Waarschijnlijk moet er een nieuwe order ingeschoten worden en dan is de levertijd zomaar 3 weken. Een medewerker gaat hier zeker op reageren. Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in het het juiste klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  

Reputatie 7
Badge +21

@ShirleyVer Vul je Forum profiel inderdaad in met naam contractant, postcode + huisnummer en klantnr(s). Webcare is ingeseind, hopelijk reageren ze hier snel.

Reputatie 7
Badge +17

@ShirleyVer Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je verhaal deelt. Wat gek dat het abonnement door een andere partij is opgezegd. De contractant zou dit alleen mogen doen. Je kunt hier wél het beste contact voor opnemen met onze klantenservice (0800-0402), want alleen zij kunnen ‘spoed en herstel’ aanvragen. Je ouders moeten wél aanwezig zijn voor de verificatie. Met ‘spoed en herstel’ wordt de per directe opzegging teruggedraaid. Hoe dan ook blijft het wel een gek verhaal. 

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 

 

Heb alle nummers al gebeld. Blijkbaar is het iets groter dan 1 klant. Wel heel vervelend dat kpn dit niet sneller oplost.

Badge +19

Je hebt ook nog de pech dat het weekend. Heb je al wel iemand gesproken?

En zojuist wederom per mail opzegging van kpn mogen ontvangen !!!

wil nog niet weg !!!

Reputatie 7
Badge +17

@ShirleyVer Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met de afdeling ‘opzegging’. De opzegging is geannuleerd. We hebben inderdaad te maken met een ‘storing’. Goed dat je zo snel aan de bel hebt getrokken.:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +7

Heb dit ook meegemaakt, duurt een dag of 5. Noodpakket aanvragen kan.

Reageer