Vraag

abonnement te upgrade. Krijg steeds....

  • 12 April 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

ik ben al vier dag bezig om me abonnement te upgrade. Krijg steeds.…

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

:point_up_tone4: Heel vervelend, dit @Arnold56! Welke wijziging wil je graag doorgeven en deze melding krijg je te zien in MijnKPN (app)?

Ik kijk graag na wat ik voor je kan doen en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil jij je klantgegevens invullen in jouw profiel? In ieder geval graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als jij je gegevens ingevuld hebt? Dan weet ik dan ik voor je aan de slag kan! 

 

Reputatie 7
Badge +16

De door jou gewenste wijzigingen heb ik bij deze voor je aangevraagd: om de één of andere reden loopt de wijziging helaas niet automatisch door, maar deze moet handmatig verwerkt worden door onze administratie. Zodra dit gedaan is, ontvang je een bevestiging per e-mail.