KPN heeft foutief het abonnement van ons bedrijf afgesloten. Wij zijn hierdoor enorm veel klanten en verdiensten misgelopen. We zijn al dagen bezig maar KPN kan het niet terugdraaien. Wij hebben al twee keer het abonnement van de vorige eigenaar overgenomen maar dat kon KPN niet goed verwerken, de oude eigenaar heeft het contract opgezegd omdat KPN zei dat ons bedrijf er achter hing dus dat kon. De KPN heeft toen (ook nog eens) dagen eerder zomaar alles afgesloten. Dat betekent voor ons geen pin, geen bestellingen via thuisbezorgd, 6 uur lang aan de telefoon met KPN, contact per messenger maar niemand kan het terugdraaien. TERWIJL HET DE FOUT VAN KPN IS. Nee u wordt wel teruggebeld binnen 5 tot 10 werkdagen. Nee we kunnen pas op 8 juli iets opsturen. Van de 5 mensen die ik heb gesproken vond één dame het zelfs kennelijk erg grappig en moest er om lachen. Grappig, dat een startend bedrijf heel veel geld misloopt en zo kapot gemaakt wordt. Heel grappig KPN. Dus zo gaan jullie met klanten om. Degene via messenger is letterlijk de enige die moeite heeft gedaan om te helpen. Helaas is er alleen een pakket opgestuurd waar wij niks mee kunnen. Zelfs de KPN winkel begreep het niet. De oude aansluitingen moeten gewoon hersteld worden. Met afsluiten hebben jullie ook geen moeite, doe dus iets voor je klanten en draai het terug.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board