Beantwoord

Abonnement ten onrechte afgesloten

  • 27 June 2019
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

KPN heeft foutief het abonnement van ons bedrijf afgesloten. Wij zijn hierdoor enorm veel klanten en verdiensten misgelopen. We zijn al dagen bezig maar KPN kan het niet terugdraaien. Wij hebben al twee keer het abonnement van de vorige eigenaar overgenomen maar dat kon KPN niet goed verwerken, de oude eigenaar heeft het contract opgezegd omdat KPN zei dat ons bedrijf er achter hing dus dat kon. De KPN heeft toen (ook nog eens) dagen eerder zomaar alles afgesloten. Dat betekent voor ons geen pin, geen bestellingen via thuisbezorgd, 6 uur lang aan de telefoon met KPN, contact per messenger maar niemand kan het terugdraaien. TERWIJL HET DE FOUT VAN KPN IS. Nee u wordt wel teruggebeld binnen 5 tot 10 werkdagen. Nee we kunnen pas op 8 juli iets opsturen. Van de 5 mensen die ik heb gesproken vond één dame het zelfs kennelijk erg grappig en moest er om lachen. Grappig, dat een startend bedrijf heel veel geld misloopt en zo kapot gemaakt wordt. Heel grappig KPN. Dus zo gaan jullie met klanten om. Degene via messenger is letterlijk de enige die moeite heeft gedaan om te helpen. Helaas is er alleen een pakket opgestuurd waar wij niks mee kunnen. Zelfs de KPN winkel begreep het niet. De oude aansluitingen moeten gewoon hersteld worden. Met afsluiten hebben jullie ook geen moeite, doe dus iets voor je klanten en draai het terug.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 27 June 2019, 15:09

Bekijk origineel

3 reacties

Wat een vervelende en ongewenste situatie.

Echter: heb je een contract met KPN Zakelijk dan kun je het beter op het zakelijke forum plaatsen. De KPN-ers hier hebben geen toegang tot zakelijke klanten.
Is het contract via KPN Consument dan kan en zal een moderator hier het in behandeling nemen.

Op welk forum dan ook: in je forumprofiel (dit forumprofiel is voor het consumentenforum) zijn wel de gegevens nodig om je op te zoeken.
Voor-, achternaam (op zakelijke forum naam bedrijf), postcode + huisnummer, klantnummer.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Gooisch Friethuys Dat is uiteraard bijzonder vervelend en heel jammer dat dit zo gelopen is. Zoiets hoort uiteraard zo snel mogelijk weer te worden hersteld en dat je niet het gevoel hebt dat daar energie in wordt gestoken vind ik erg om te lezen. Dat je door een collega aan de telefoon op een erg onprettige wijze te woord bent gestaan kan vanzelfsprekend niet door de beugel. Nu is het inderdaad de vraag wat voor een type abonnement je bij ons afneemt. Als het om een zakelijke aansluiting gaat wil ik je, net als forumlid Peter al doet, je aanraden om je te melden op het Zakelijke Forum. Mocht het om een consumenten-abonnement gaan, laat het me dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag., .
Ik zie dat je het inmiddels ook op het zakelijke forum hebt gepost.
https://zakelijkforum.kpn.com/stel-uw-vraag-4/foutief-door-kpn-afgesloten-11768

Ik hoop voor je dat dit zeer spoedig opgelost wordt! Want dit is heel vervelend.

Kennissen van mij met een grillroom kregen maandag tot 20:00 u. geen tel. bestellingen i.v.m. de telefoonstoring. Dat kost omzet.

Reageer