Beantwoord

Abonnement veranderen

  • 23 May 2020
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben al jaren KPN als provider voor tv, internet, en telefonie. Ooit zijn wij over gegaan naar glasvezel toen dit mogelijk was in de wijk. We hebben destijds gekozen voor alles in 1 voor 54 euro per maand. (hier hebben we nog een hoop extra zaken bij wat een totaal maakt van ongeveer 70 euro per maand).

Ik zie staan, en de speedtesten bevestigen dat, dat de internetsnelheid 50 MB/s download is. Bij het groeiende wifi en bekabeld internet gebruik in het huis lopen we nog wel eens tegen wat problemen op. Nu zie ik dat tegenwoordig voor een “lager” basis bedrag per maand je internetsnelheden van 200 MB/s download hebt.

Is het voor ons beter om over te stappen op een ander type abonnement? En wat gebeurt er dan met eventuele kortingen die nu gekoppeld zijn aan dit abonnement? Zoals gratis zenderpakket bij een kpn mobiel abonnement etc.

 

MvG,

 

Bart

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 May 2020, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gratis zenderpakket vervalt. In plaats daarvan krijg je 5 euro entertainmentkorting. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bart-B 

En korte samenvatting van de belangrijkste verschillen van oude abonnementen en het nieuwe KPN Hussel;

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen
Reputatie 7
Badge +24

Hi Bart, welkom op het forum. 

De heren voor mij leggen dit al goed uit. In plaats van een gratis zenderpakket krijg je dan € 5.- korting op o.a. Pluspakket of Fox Sports. Het is dus een kwestie van vergelijken wat voor jou aantrekkelijker is. In Mijn KPN kun je dit ook met elkaar vergelijken, let wel op dat je niet per abuis de wijziging doorzet wanneer je de nieuwe met je huidige pakket vergelijkt. 

Voor je mobiel verandert er niets aan de verdubbeling zolang je je mobiele abonnement niet aanpast.