Beantwoord

Abonnement verlengen: korting mogelijk?

  • 9 August 2019
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Heeft een van de vaste klanten die op dit Forum actief zijn, een [behoorlijke] korting gekregen van KPN? Mijn ervaring is, dat ik elk jaar (+14 jaar abonee) omhoog ga met mijn abonnement. Intussen zit ik op 47 euro en heb weer recht op verlenging. Wat xal ik doen, blijven of overstappen?

Dank alvast, SanHan

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 August 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Ik hoef geen korting. Ik betaal voor een goed netwerk en dat krijg ik ook. Ben 30 jaar klant. Maar je kan natuurlijk altijd kijken of kpn een goedkoper abonnement heeft wat bij je past.
Reputatie 7
Hallo @SanHan, welkom op ons forum. Voor bestaande klanten zijn er inderdaad geen kortingen, een abonnement blijft gewoon actief en je blijft de verbinding gebruiken zoals je gewend bent. Het kan zijn dat er bij een wijziging naar een hoger abonnement een korting mogelijk is, bij het handhaven van het huidige pakket is dat niet het geval. Wel kunnen de voordelen van KPN Compleet worden gebruikt, als je meerdere diensten van ons hebt kan je die combineren.