Vorige week was ik geweest bij een KPN salon om mijn abonnement verlengen (ik heb abonnement bij Telfort). Samen met een medewerker hebben wij al telefoon en abonnement gekozen. Ik woud telefoon in termijnen afbetalen (Samsung Galaxy 10plus) toon hoor ik dat voor mensen met EU id of paspoort is alleen mogelijk telefoon kiezen t/m 500 euro alles wat duurder is moest in een keer betaald worden. Ik woont in Nederland al 11 jaar. Ik heb vaste baan, hypotheek een ik vind dat is puur DISCRIMINATIE.
Waarom maken Jullie onderscheid van mensen die uit andere landen komen wij zijn precies zelfde als Jullie Nederlanders wij werken net zo hard als Jullie, wij betalen belasting net als Jullie.
Ik heb ook niets kunnen vinden op voorwaarden can KPN dat buitenlandse mensen kunnen allen telefoon kiezen tot 500 euro.
Wat voor onzin is dat?
Ik verwacht snelle reactie van KPN anders ga ik verder zoeken om dit probleem op te lossen via Nederlandse Wet.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel