Beantwoord

Abonnement voor 7 maanden niet mogelijk

  • 21 August 2019
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Mijn vraag is, waarom kan ik geen 7 maanden internet krijgen bij mijn chalet op een camping.
De reden is dat ik 7 maanden vertoefd op een camping en 5 maanden in mijn huis woont.
Vanaf 1 april t/m eind oktober heb ik internet van KPN, daarna heb ik geen internet meer nodig.
Het kost mij €38,00 per maand en dat heb ik er wel voor over.Maar die 5 maanden wil ik niet betalen, want ik gebruik dan geen internet van KPN op de camping.
Daarom heb ik een voorstel aan KPN, draai de knop om vanaf 1 november t/m begin april en daarna weer de knop aanzetten voor het nieuwe seizoen. Zo kan ik gewoon klant blijven bij KPN en de box gewoon en mijn e-mail gebruiken. Dus KPN, denk er eens over, voor vele klanten die aangesloten zijn op een camping.
Dus aandacht voor vele klanten van KPN.
Met vriendelijke groet,
Alexander Welle

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 August 2019, 16:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Vogelaar48 Het is een leuk voorstel en ik snap je afweging zeker. Onze abonnementen sluit je echter af met een contracttermijn van 1 jaar. Dat kan simpelweg niet anders. Wat je wel kunt overwegen is maandabonnement voor mobiel internet af te sluiten. Wellicht heb je daar iets aan?

Reageer