Beantwoord

abonnement wijziging

  • 23 May 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Op 24 februari hebben wij een nieuwe abonnement afgesloten voor internet en televisie. Tot op heden hebben wij daar niets van gehoord. Uiteraard heeft de corona crisis er iets mee te maken, maar kunt u aangegeven wanneer er iemand langskomt om onze nieuwe abonnement te installeren?

 

Vriendelijke groet!

Arnold Zwijgers 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 May 2020, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arnold, welkom op het forum. 

Je had in ieder geval al iets moeten horen hierover. Heb je wel de officiële bevestigingsbrief gekregen met je klantnummer en aansluitdatum ontvangen? Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik lees overigens in de titel iets over een wijziging, was je al klant en heb je via de website een geheel nieuw abonnement afgesloten? Dat gaat namelijk niet werken omdat je al klant bent. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Arnold, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â