Beantwoord

Abonnementsgegevens inladen Experia box v9

  • 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Hallo,

Omdat mijn internet het niet deed heb ik contact opgenomen met KPN. Ze hebben besloten dat ik een nieuwe modem kreeg, omdat ik nog een oude Thomson 510 speedtouch had en dat waarschijnlijk het probleem was.
Toen ik de nieuwe Experia v9 aansloot bleef het internet lampje rood branden. Ik heb toen besloten om de splitter er van tussen te halen. Toen ging het internet lampje wel groen branden
Er staat dat de abonnementsgegevens inladen enige tijd gaat duren. Inmiddels staat het apparaat al meer als een uur aan. Ik heb nu dus geen telefoon omdat ik de splitter er van tussen heb gehaald.

Hoelang duurt het inladen van de abonnementsgegevens van de Experia box v9?


Mvg Arjan,
icon

Beste antwoord door Arjandeh 11 september 2017, 17:10

Hallo Robin Probleem is opgelost

Bedankt voor je hulp


Mvg Arjan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Geen uur. Heb je wel internet? Hoe branden de lampjes?
Ik heb geen internet. De lampjes power, wireless, broadband en internet branden groen. De rest brand niet.

Ik heb de kabel die normaal gesproken bij dsl in de splitter gaat, nu bij de Experia box in de dsl aansluiting gestoken. Of moet deze in de Pstn aansluiting.

Bij de thomson bleef het onderste lampje met het apenstaartje teken oranje knipperen en had ik geen internet.

Kan ik de Experia box nu gewoon uitzetten zonder gevolgen?
Hallo Robin Probleem is opgelost

Bedankt voor je hulp


Mvg Arjan

Reageer