Beantwoord

Abonnementsgeld van KPN Compleet.

  • 16 February 2019
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al een aantal jaren kpn compleet hier voor betaal ik €68,50.
Maar zie als ik een nieuw abonnement afsluit met dezelfde optie maar €61,50 betaald.
Graag hoor ik waar dat in zit??

Grtl Gerard,
icon

Beste antwoord door wjb 16 February 2019, 19:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Gebruik je Spotify Premium?
Deze zit namelijk als standaard optie in de "oude" Alles in 1 abonnementen en niet meer in de "nieuwe" Internet en TV abonnementen. Een Spotify Premium abonnement kost €8,99 per maand.
Tevens betaal je bij de nieuwe abonnementen €1,- per maand voor een vaste telefoon aansluiting.
Voor dezelfde diensten betaal je dan dus €71,49. Dus als je Spotify Premium gebruikt blijf dan, net als ik, bij het oude Alles in 1 abonnement, je bent goedkoper uit.
Gebruik je Spotify Premium?
Deze zit namelijk als standaard optie in de "oude" Alles in 1 abonnementen en niet meer in de "nieuwe" Internet en TV abonnementen. Een Spotify Premium abonnement kost €8,99 per maand.
Tevens betaal je bij de nieuwe abonnementen €1,- per maand voor een vaste telefoon aansluiting.
Voor dezelfde diensten betaal je dan dus €71,49. Dus als je Spotify Premium gebruikt blijf dan, net als ik, bij het oude Alles in 1 abonnement, je bent goedkoper uit.


Nee ik gebruik deze niet maar zit gratis in het pakket.
Grtl Gerard,
Reputatie 7
Nee ik gebruik deze niet maar zit gratis in het pakket.
Nou, jij denkt dat dat gratis in het pakket zit, maar dat is natuurlijk niet zo. Uiteraard zit er gewoon een kostencomponent voor Spotify Premium in de prijs van het abonnement.
En als je dan toch geen Spotify Premium gebruikt, dan ben je natuurlijk dief van je eigen portemonnee door daar toch voor te blijven betalen.
Momenteel is de kostencomponent van Spotify Premium in het Alles in 1 pakket €6,- per maand en dat betaal je dus elke maand voor iets wat je blijkbaar niet gebruikt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen koekiemonster007, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik zie dat wjb je al voorzien heeft van informatie over het nieuwe pakket en het pakket dat jij nog afneemt. Het verschil zal inderdaad zitten in het vaste telefoonnummer en Spotify Premium. Gebruik je het niet, dan kan je het dus laten omzetten naar een nieuwe pakket en zal je ook in kosten omlaag gaan 🙂

Heb je hier nog meer vragen over, dan weet je me te vinden!

Reageer