Vraag

Abonnementskosten dubbel gefactureerd

  • 18 January 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb in december 2020 mijn internet/tv abonnement gewijzigd naar KPN Hussel. Op de factuur van december 2020 worden alle abonnementskosten echter dubbel weergegeven en is dat bedrag ook afgeschreven. Twee keer zoveel als de bedoeling is dus. Ik heb eind december telefonisch contact gehad met de klantenservice en mij werd, na lang overleg, verteld dat het teveel betaalde teruggestort zou worden. Ik heb dit echter nog steeds het bedrag niet retour gehad of een bevestiging dat één en ander nu rechtgezet is.

 

Vandaar dat ik de vraag hier ook stel. Ontvang ik het teveel betaalde retour (evt bij volgende factuur?) en is het nu uitgesloten dat ik bij de volgende factuur niet weer dubbel moet betalen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Normaal word dit met de volgende factuur recht getrokken.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Jeroen2704. Het probleem waardoor op jouw factuur alles dubbel is gefactureerd, is nog niet opgelost helaas. De factuurafdeling heeft dit nog in behandeling. Zodra het is opgelost volgt uiteraard de correctie van het teveel in rekening gebrachte bedrag.Â