Beantwoord

Abonnementskosten plotseling verhoogd

  • 26 August 2019
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Mijn abonnement was tot 9 juli 2019 € 38 en is per 1 augustus verhoogd naar € 45,58. De wachttijd per telefoon is langer dan 12 minuten. De medewerker op de chatbot verbreekt na een kwartier de verbinding zonder dat ik antwoord heb. Is er een mailadres beschikbaar voor mijn bezwaren?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 August 2019, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Peter, welkom hier! Dat klinkt alsof er iets gewijzigd is in je abonnement. Daar zou je dan ook een bevestiging van moeten hebben gekregen. Ik kijk graag met en voor je wat er aan de hand is. Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Ik heb een profiel aangemaakt. Ik zie op de factuur dat waar er eerst korting werd afgetrokken er nu juist korting BIJGETELD is. De telefonische wachttijd is 12 minuten, de chat duurt nog langer. Ik wil per mail contact met de KPN-administratie. Kan dat niet?
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het invullen van je gegevens, Peter. Mailcontact is geen optie. Maar, dit is uiteindelijk net zoiets :)

Ik heb gekeken en ik zie al wat er aan de hand is. Op jouw adres was een lage internetsnelheid leverbaar. Daarom kreeg je €5 korting op je abonnementsprijs. Maar, nu is onlangs het netwerk in jouw buurt verbeterd. Waardoor de maximaal haalbare snelheid niet meer 12 Mbit is, maar 64 Mbit. Dit betekent dat je vanaf dat moment ook de volledige snelheid van je abonnement (50 Mbit) haalt. Hierdoor is de snelheidskorting niet meer van toepassing en is deze verwijderd.