Beantwoord

Acces Point Zonder Wachtwoord

• 15 september 2018
  • 4 reacties
  • 917 keer bekeken

Hallo,

ik heb een wifi versterker van kpn aangeschaft.
hiermee heb een nieuwe acces point gemaakt. maar deze moet verplicht met een wachtwoord zijn beveiligd.
ik vroeg me af of het mogelijk is om de accespoint open te zetten ( dus zonder wachtwoord)

Hoor graag ,
icon

Beste antwoord door PeterG 15 september 2018, 13:49

Dat zou ik niet doen. Dan kan iedereen binnen je wifi bereik in je apparaten en bestanden komen.

Waarom wil je het zonder wachtwoord? Voor gasten? Dan kan je beter een gastnetwerk maken. Dat kan i.i.g. met de Experiabox V10. Niet met het wifi accesspoint van kpn.

Om de echte vraag te beantwoorden, nee dit is niet mogelijk met de huidige firmware.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dat zou ik niet doen. Dan kan iedereen binnen je wifi bereik in je apparaten en bestanden komen.

Waarom wil je het zonder wachtwoord? Voor gasten? Dan kan je beter een gastnetwerk maken. Dat kan i.i.g. met de Experiabox V10. Niet met het wifi accesspoint van kpn.

Om de echte vraag te beantwoorden, nee dit is niet mogelijk met de huidige firmware.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Tim, welkom op het forum! Zoals je leest kun je het beste je WiFi beveiligen met een wachtwoord. Kun je uit de voeten met het antwoord van Peter? Als je geen wachtwoord voor je gasten wilt, dan zou je een gastnetwerk kunnen maken. We kunnen je uitleggen hoe dit werkt.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien Tim.E, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +30

Reageer