Dat werd door de KPN-medewerker van de 'Opzegservice' erkend als "gegronde reden voor vroegtijdige beƫindiging van een lopend contract".
Het kon zijn dat gedurende de verwerking van de opzegging nog steeds abonnementsgeld zou worden geĆÆnd, dat zou dan volgens deze medewerker later gerestitueerd worden.
Ik moest alleen even een 'bewijsstuk' nasturen waarop stond per welke datum mijn moeder verhuisd was naar deze instelling; met stempel en ondertekening door de instelling.
Zo gezegd, zo gedaan; ingestuurd en wachten op de afwikkeling.
Er ging tijd overheen en ondertussen werden meerdere perioden abonnementsgeld geĆÆnd.
Toen ik twee van de betalingen door de bank liet storneren en bij KPN reclameerde over de uitblijvende afwikkeling,
bleek dat het door mij ingestuurde 'bewijsstuk' was afgewezen; het had weliswaar een logo en was ondertekend door een medewerker,
maar had geen stempel. Ik ben helaas niet geĆÆnformeerd over de afwijzing.
Ook werd toen te verstaan gegeven dat de gestorneerde betalingen beter opnieuw betaald konden worden, dit zou allemaal achteraf in Ć©Ć©n keer verrekend worden.
Ik heb beide betalingen opnieuw gedaan en een tweede bewijsstuk opgevraagd en ingestuurd, maar daarna niets meer vernomen.
Ondertussen hebben we de maanden februari (ā¬55,49), maart(ā¬55,00), april(ā¬55,00) en mei(ā¬47,90) betaald en zijn nog steeds in afwachting van restitutie door KPN.
Kan iemand contact met me opnemen en een status update geven? Bedankt vast, mvg, RED
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel