Vraag

Actie gratis sneller internet voor 3 maanden blijkt niet te kloppen!

  • 26 July 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 2

Per post een aanbieding gekregen: 3 maanden gratis sneller internet. 

Ik heb hiervan gebruik gemaakt (dacht ik) en via mijn kpn het aangezet. Vervolgens heb ik gebeld met kpn om te verifieren of het inderdaad doorkwam. want ik zag niets gebeuren. Mij werd verzekerd dat ik mee deed aan de actie en dat ik pas later een bevestiging kreeg, omdat het systeem een "hik”had.

Bij de factuur die ik vervolgens kreeg, stond een bedrag voor het snellere internet, maar geen korting.

Ik heb weer gebeld, en mij is toen verteld dat ik niet mee deed aan de actie, en er op het moment van aanzetten, er geen actie liep. Terwijl in die brief duidelijk vermeld stond dat de actie liep tot 30 juni 2021.

Ik heb daar 29 juni gebruik van gemaakt. Opeens weet kpn van geen actie meer, en ik moet gewoon betalen. Dus gelijk maar de snelheidsverhoging stop laten zetten.

Mij is op 29 juni verzekerd dat het allemaal goed was. En nu is er geen mogelijkheid meer om dit met terugwerkende kracht door te voeren, omdat KPN de actie niet kan vinden. Waanzin natuurlijk!

Lijkt sterk op oplichting!!!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Goed dat je het hier meldt. Een moderator gaat dit zeker oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een een dag of twee. 

Reputatie 2

Inmiddels profiel compleet gemaakt!

Ik heb de genoemde brief helaas niet meer.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de genoemde brief helaas niet meer.

Hoe kan dit nu toch joh... u beweert nu dus iets wat u op geen enkele manier kunt bewijzen?

Reputatie 2

Ik ben bang van niet Nick, er is wel te zien dat ik gebeld heb, maar daar is geen verslag van.

Ik kreeg een aantal uren later een bevestiging dat de snelheidsverhoging doorgevoerd was. De “Hik” was toen opgelost… Vooralsnog zeggen ze geen credit factuur te kunnen sturen.

Ik zou ook niet weten hoe ik dit moet bewijzen verder. Het wordt dan KPN tegen mij helaas.

Ze begrijpen het wel ‘natuurlijk’ maar kunnen niets doen, op zijn niveau ook geen coulance of iets.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Alex 1961, welkom. 

Ik heb even overlegt en aangezien je er met mijn collega's van de klantenservice niet uit komt help ik je graag verder. Zou je mij een privé bericht willen sturen?