Actiepost Alles-in-1 vs Verbeterd netwerk

• 16 september 2016
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Beste KPN,

Waarom moet ik eerst op een direct marketing briefkaart over Alles-in-1 (géén interesse/bijna weggegooid) lezen dat het netwerk in mijn buurt/op mijn huisadres is verbeterd?
Ik heb notabene internet van KPN, een dergelijke (nader gespecificeerde...) mededeling verwacht ik dan ook eerder in dát kader; Help me eerst maar eens aan die 60mbit, dan praten we daarna wel verder...

En die marketing kan best wel wat directer dan "mensen die iets van KPN hebben, wat we Compleet negeren, maar géén TV".

Dan nog die tenenkrommende opt-out per brief.

Tenslotte raar dat ik na invoer in pop-up van postcode en huisnummer onder
"KPN Compleet (o.a. 5,- korting en meer)" verwelkomd wordt met "Jij bent al klant van ons!".
https://bestellen.kpn.com/pakket/basis/internet/

Oja en Save the Trees and the 'Inktfish'.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @panbrood1, goed punt! Ik geef je feedback intern door. Wat voor internetabonnement heb je precies trouwens? Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik wat ik voor je kan betekenen op dit moment 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Koen, Een 20/2 abo. Die doet momenteel 21.2 down en 3,7 (!) up, dus dat is best goed.

Vanwege een fin. voordeel (op aangeven van tks) heb ik al een tijdje de upgrade (nu standaard) naar 60/6 gehad, maar dat had verder geen invloed op de daadwerkelijke snelheid, dus later weer ge-downgraded.

Op netco staat 40 met pair bonding, en een opmerking over een eventuele 100.

Reageer