Beantwoord

Acties kado voor vaste klanten

  • 30 November 2019
  • 3 reacties
  • 1456 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe leden mooie kado's

En vaste klanten al .eer dan 10 jaar geen ruk

icon

Beste antwoord door wjb 30 November 2019, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Als iedereen elk jaar weer drie maanden 50% korting zou krijgen, dan zou de prijs van het abonnement dus met 12,5% moeten stijgen.

Ik hoop dat je begrijpt dat wij als klanten de kosten voor al die "mooie" aanbiedingen moeten dragen. Al die "cadeautjes" hebben helemaal geen nut want uiteindelijk betaal je ze toch zelf omdat de prijs gewoon hoger ligt.

Reputatie 7
Badge +21

Omdat KPN met alle andere providers in dezelfde vijver vist naar “leden”.

Ze kunnen alleen maar groeien door vissen weg te lokken bij de concurrent.

Als jij wil profiteren, zal je daaraan mee moeten doen (en switchen) en anders blijven zitten als je de "rompslomp” niet wil. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Denel, welkom! Ik zie dat je al door Ruud en wjb geïnformeerd bent over hoe de vork in de steel zit. Het staat je altijd vrij om eens contact op te nemen via 0800-0402. De Black Friday deals zijn ook vandaag nog geldig en het kan nooit kwaad om in ieder geval eens te kijken of jouw pakket nog aansluit bij jouw wensen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten?