Beantwoord

Actieve gebruikers Experiabox V9

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Hallo, ik heb een Experiabox v9 (ZTE H368N) en hier op het terrein wisselende gebruikers. Onder de menuoptie [Network] [LAN] krijg ik een lijst van MAC-adressen die zich (ooit) aangemeld hebben. Kan ik zien welke apparaten op het moment dat ik op de router ben ingelogd  actief/aangemeld zijn?

Alvast dank, Eric

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 October 2019, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi, welkom op het forum. 

Zover ik weet kan dat niet, je ziet alleen een volledige lijst. Mag ik vragen wat je precies probeert te bereiken? Als dit vaak voorkomt zou je in een een dedicated switch (voor vaste verbindingen) of een WiFi accespoint kunnen investeren die dit ondersteunt zodat je het uitgebreid kunt managen. 

Beste Alex, dankjewel voor je reactie. Wij wonen afgelegen en er is alleen koper beschikbaar. Max 15 a 16 mbps, meer zit er niet in. Als we meerdere gebuikers op de lijn hebben, dan wordt het wel eens lastig, vooral als iemand zit te streamen Het zou wel handig zijn om het verkeer een paar dagen te volgen, zodat ik een beter beeld heb van wanneer het "fout" gaat.

Bedankt voor je advies,

Hartelijke groet, Eric

Reputatie 7
Badge +24

Dan snap ik het beter. Dat is inderdaad lastig, en beetje een HD stream kost al gauw 6/8 Mbps. Als je ook nog een tv aanhebt gaat daar weer zo'n 8 Mbps aan op. Dan blijft er op dat moment weinig over. 

Zou ik toch even mogen kijken wat er op je adres mogelijk is, aangezien het hier om een buitengebied gaat? Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex, profiel ingevuld voor zover in dit verband relevant.

 

Hartelijke groet, Eric

Reputatie 7
Badge +24

Hi Eric. 

Ik zie dat we daar ook internet buitengebied kunnen leveren. Dan krijgt je internet via 4G.

Nu wordt het iets ingewikkelder. Je zult dan wel over moeten stappen naar de nieuwe pakketten die iets duurder zijn. Daar kom ik later op terug, dit omdat de dekking bij jou twijfelachtig is. Zie hieronder. Groen is goed, wit niet. Heb jij toevallig ook een abonnement van KPN voor je mobiel? Of Telfort? Zo ja, zou je op je mobiel dit testje willen uitvoeren? Dit om te bepalen wat de 4G snelheid op je locatie is.