Beantwoord

Activatie al eerder dan activatiedatum

  • 22 november 2019
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb de apparatuur ontvangen en alles aangesloten. De lampjes zijn allemaal groen en ik kan verbinding maken met het modem. Zodra ik probeer in te loggen geeft het systeem aan de ik administratief nog niet verwerkt ben als klant. Moet ik hierop echt wachten tot de activatiedatum (eind volgende week) of kan dit ook al eerder worden geregeld?

 

 

icon

Beste antwoord door Jan-D 22 november 2019, 16:29

Hallo @Tom_00 , als het goed is heb je een e-mail of anderszins van KPN ontvangen wanneer je verbinding actief wordt. In de regel ontvang je ongeveer een wee voor die tijd de spullen, hetgeen klopt aan je reactie te zien.

Laat het modem rustig aan staan, soms wil het wel eens gebeuren dat e.e.a. 1 of 2 dagen eerder opgeleverd wordt. T.z.t. het modem een keer resetten en alles is/wordt dan actief.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Tom_00 , als het goed is heb je een e-mail of anderszins van KPN ontvangen wanneer je verbinding actief wordt. In de regel ontvang je ongeveer een wee voor die tijd de spullen, hetgeen klopt aan je reactie te zien.

Laat het modem rustig aan staan, soms wil het wel eens gebeuren dat e.e.a. 1 of 2 dagen eerder opgeleverd wordt. T.z.t. het modem een keer resetten en alles is/wordt dan actief.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tom_00, welkom! Het klopt wat Jan zegt: je zult helaas moeten wachten tot de activatiedatum. Nog even geduld dus!

Reageer