Beantwoord

Activeringscode spotify opvragen werkt niet

  • 5 December 2020
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Als ik een activeringscode opvraag voor mijn email adres waarop ik ook mijn rekeningen ontvang dan krijg ik als reactie dat dat e-mail adres niet is gevonden. Terwijl ik al jaren spotify premium via KPN heb en ik dit volgens mijn KPN ook nog steeds moet hebben. Kunnen jullie dit aub zo snel mogelijk herstellen?

icon

Beste antwoord door Bart2020 18 December 2020, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Inmiddels is mijn abonnement weer geactiveerd. Ik ben echter mijn afspeellijsten allemaal kwijt. Ik snap dat dat geen KPN onderwerp is, maar het is wel heel frusterend om al die uren werk die daar in zijn gaan zitten zomaar kwijt te zijn omdat iemand bij KPN blijkbaar slordig is omgegaan met de Spotify abonnementen. En er is niemand te bereiken, maar moet je alles via een forum weer activeren en navragen. Werkelijk heel teleurstellend.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bart, welkom hier. 

Heb jij de inloggegevens niet meer van je oude account met je lijsten dat nu waarschijnlijk gratis is? 

goedemorgen, ik heb inmiddels via Spotify geregeld dat mijn playlists van de oude account naar de nieuwe worden overgezet. dank voor het herstellen van mijn Spotify premium, ik hoop dat dit niet vaker gebeurt :-)

Reputatie 7
Badge +24

Top, graag gedaan uiteraard. Ik ga er ook niet vanuit. Fijn om te lezen dat alles nu is geregeld. :relaxed: