Beantwoord

Adapter Experia Box kapot

  • 9 December 2019
  • 4 reacties
  • 304 keer bekeken

Dag,

Na een stroomstoring heb ik geen internet, tv etc. meer. De adapter van mijn experiabox is kapot. Geeft geen brandend lampje op de adapter zelf. Getest op andere stopcontact en geeft geen brandend lampje. Op andere forums zie ik dat een kapotte adapter vaker het probleem is. 

Ik zou graag een nieuwe adapter willen voor mijn experiabox. Bij vragen kun je bellen naar 06*. Ik hoor graag z.s.m. van je!

 

Bergharensestraat *

Bergharen *

Bas 

 

Bas Pansier

*Admin: 06-nummer en adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 20:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @2 000 000 111 66 74, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je opeens zonder diensten zit, omdat de adapter het begeven heeft! Dankzij je adresgegevens heb ik kunnen controleren welk modem je hebt. Volgens het systeem heb je de V10, en laat ik daarvoor nu net apart een stroomadapter kunnen toesturen! Dat heb ik dus ook maar gelijk even gedaan, zodat je hem binnen 2 werkdagen thuis hebt.

Daarnaast zag ik dat je meerdere mobiele abonnement bij KPN hebt. Omdat je nu even zonder internet zit, heb ik deze nummers voorzien van een databundel zodat je gewoon internet kan blijven gebruiken (een hotspot kan maken) en televisie kan blijven kijken via de iTV app of https://interactievetv.nl/. Daar moet je de twee dagen wel mee doorkomen dacht ik zo :wink: :hugging:

Laat je het even weten wanneer je de stroomadapter hebt ontvangen en of dit de oplossing voor jouw probleem is? 

Reputatie 7
Badge +21

@2 000 000 111 66 74, heb je de adapter inmiddels ontvangen en kan je weer gewoon gebruik maken van je KPN diensten? 

Yes, we hebben de adapter ontvangen. Bedankt!

Hierdoor is het probleem opgelost.

Met vriendelijke groet,

Bas

Reputatie 7
Badge +21

@2 000 000 111 66 74 fijn om te lezen! En mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer