Beantwoord

Adapter Experia Box v10 kapot

  • 11 August 2020
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Goedenavond,

Net toen ik thuis kwam viel me op dat we geen internet hadden. Van de week had ik al veel storingen, maar zag steeds een rood lampje op de experiabox. Nu deed hij helemaal niks meer en het lampje op de adapter deed ook niks meer. Is het mogelijk mij een nieuwe adapter te sturen zodat het probleem hopelijk is opgelost. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

K. Den Breejen

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 August 2020, 08:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Kevin den Breejen, welkom hier. Goed dat je het aangeeft. Ik heb je een nieuw modem opgestuurd i.p.v. alleen een adapter. Een rood lampje is ook niet goed, dus dan neem ik nu liever het zekere voor het onzekere. Dat houdt in dat ‘ie morgen wordt geleverd bij een servicepunt bij jou in de buurt. Ik heb 50GB op de geregistreerde 06-nummers toegevoegd voor het geval je vandaag hierdoor meer mobiel internet gaat verbruiken. Je krijgt een sms met de details van de omruiling van het modem.

Dat is snelle service:grinning:  Ik heb nog geen sms ontvangen maar ik ga er vanuit dat dit nog gaat gebeuren.

In elk geval hartstikke bedankt en een fijne avond.

Met vriendelijke groet,

K.den Breejen

Reputatie 7
Badge +25

Dat is snelle service:grinning:  Ik heb nog geen sms ontvangen maar ik ga er vanuit dat dit nog gaat gebeuren.

In elk geval hartstikke bedankt en een fijne avond.

Met vriendelijke groet,

K.den Breejen

Hey @Kevin den Breejen. Heb je de sms nog gehad? Anders stuur ik je even een privébericht met de gegevens en details. Het modem ligt vanaf vanmiddag bij de Primera namelijk.

Nee, ik heb niks ontvangen

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Gisteren de nieuwe modem opgehaald en gisteravond aangesloten. Alles lijkt weer in orde te zijn, dus ik ben weer tevreden. Hartstikke bedankt en een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

K.den Breejen

Goed om te lezen! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.