Beantwoord

Adapter experiabox V10 defect

  • 28 October 2020
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo, na een korte stroomonderbreking in ons huis deed de experiabox V 10 helemaal niets meer.

Lampje brand ook niet.

Heb even tijdelijk een andere adapter gebruikt en alles werkt nu wel, maar deze adapter heb ik weer nodig.

Kan ik een nieuwe krijgen?

MH.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 October 2020, 21:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MamoH, welkom! Ik help je graag aan een nieuwe. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Gegevens staan erin.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @MamoH!

Ik heb een verzoek ingediend bij onze logistieke afdeling, in eerste instantie met de vraag of we losse adapters hebben voor een V10 en zo nee, of ze dan het hele modem voor je om willen ruilen.

Je ontvangt een sms'je met details over je pakket, zodra ze het verzoek op hebben gepakt :relaxed:

Dank je:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MamoH, ik heb bericht terug ontvangen dat er een losse adapter naar je op wordt gestuurd, had je hier zelf de sms ook al over gehad? 

Reputatie 7
Badge +20

De adapter is bij je bezorgd en ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er dus van uit dat alles nu weer in orde is :slight_smile: