Beantwoord

Adapter glasvezel modem kapot

  • 22 November 2020
  • 10 reacties
  • 266 keer bekeken

Goedendag,

Mijn internet (en dus TV) ligt eruit. De online tool van KPN ging steeds in error, dat ik later het moest proberen. Het helpdesk nummer verwees mij steeds naar de online tool…

Na lang zoeken zelf tot de conclusie gekomen dat de adapter van de glasvezel modem in de meterkast kapot was (dus niet de experia box), na tests met de adapter van een buurman.

Ik wil graag een vervangende adapter van KPN ontvangen. Echter word ik als ik bel door de robot afgepoeierd en de online functie biedt ook geen contact met KPN zelf. Dus dan maar hier de vraag erin gooien.

Hoe krijg ik in hemelsnaam contact met een mens bij KPN die dit kan regelen voor mij.

Beetje klaar met hoeveel werk ik moet doen om een beetje service te krijgen...

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 November 2020, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @LMaas , als je 0800 0402 belt spreek je in ‘ik wil een modewerker spreken’ dan krijg je een levend persoon aan de lijn.

Tot die tijd kun je misschien een universele adapter gebruiken en instellen volgens de specs van de originele adapter.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @LMaas, Welkom hier! Wat super, dat je kon testen met de adapter van de buurman. Een glasvezeladapter kunnen we helaas niet los toesturen. We moeten hier en monteur voor langssturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde! Heb je een voorkeur voor een dag dat de monteur langskomt?:sunglasses:

Hey Lisa,

 

Fijn om contact te hebben. 

Als het goed is heb ik als ingevuld. Qua dag is alles behalve een dinsdag goed. En komende vrijdag niet. 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Hi L, bedankt voor je gegevens. Als ik je verbinding uitmeet zie ik echter dat je online bent, dat wil dus zeggen dat de internetdiensten nu werken. Dit zou ik niet moeten zien wanneer die adapter defect is. 

Kijk ik verkeerd? 

Hi L, bedankt voor je gegevens. Als ik je verbinding uitmeet zie ik echter dat je online bent, dat wil dus zeggen dat de internetdiensten nu werken. Dit zou ik niet moeten zien wanneer die adapter defect is. 

Kijk ik verkeerd? 

De buurman heeft de adapter te leen gegeven zodat ik niet zonder internet zit, in afwachting van een vervanging. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat jouw buurman heeft geholpen en dat je op dit moment niet zonder internet zit, alleen onze systemen begrijpen er nu niets meer van.:grin:

Wanneer er een verstoring is met jouw verbinding meten wij vanuit deze kant jouw verbinding door. Onze systemen geven ons dan de mogelijkheid om een monteursafspraak hiervoor in te plannen. Aangezien jouw glasvezeladapter op dit moment is vervangen geeft ons systeem deze mogelijkheid niet meer. 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Aankomende woensdag komt er een monteur bij jouw langs om dit probleem te verhelpen. Laat je ons weten hoe het afloopt? :blush:

Reputatie 7
Badge +21

Is het probleem inmiddels verholpen door onze monteur?

Is het probleem inmiddels verholpen door onze monteur?

Jazeker. Hij had de specifieke adapter helaas niet, maar heeft dus ook het kastje vervangen. De verbinding is weer in orde. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Graag gedaan! :blush: