Beantwoord

Adapter glasvezelmodem defect

  • 13 January 2020
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

De originele adapterplug  lijkt niet meer goed in de modem te kunnen.

Hierdoor wordt al bij aanraking van de adapterplug het signaal verbroken.

In al de jaren dat we deze GVModem hebben nog niet eerder voorgekomen.

Wat is wijsheid? Vragen om een nieuwe modem of zijn er andere oplossingen?

 

 

Willem 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2020, 17:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik weet niet of je je forumprofiel al hebt aangevuld met je gegevens (postcode/huisnummer, klantnummer e.d.)? Dan kan de webcare medewerker die dit topic oppakt direct jouw gegevens erbij pakken.

Het gaat echt om je NT? Is het één die hier onder is afgebeeld?


 

Hallo @Rosbergen , hier moet een KPN-monteur bij komen, hier kan en mag je zelf niet aan werken.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Rosbergen. Van harte welkom hier en goed dat je dit aankaart. Ik ben net als @Dennis-L even benieuwd of we het inderdaad over hetzelfde kastje hebben: gaat het om de adapter van het glasvezelkastje (zoals bovenstaand afgebeeld) of de adapter van je Experia Box? Als het om de adapter van het glasvezelkastje gaat, dan heeft @Jan-D het bij het juiste eind: die moet vervangen worden door een monteur. Laat je me in dat geval weten wanneer een afspraak schikt? 

Dank voor jullie reacties en meedenken. Morgen komt een KPN-monteur.

Reputatie 6
Badge +9

Dat is goed om te lezen, @Rosbergen. Ik ga ervan uit dat alles nu weer werkt zoals het hoort. :slight_smile: Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer