Beantwoord

Administratie niet ok meneer moet mevrouw zijn

  • 14 September 2019
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

zijn er meer mensen die ontdekken dat de administratie van kpn beslist niet deugt?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 September 2019, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Knap dat mensen nog vragen gaan stellen aan KPN ! Het lukt mij al meer dan 20 jaar niet om dhr op nota s te veranderen in mevrouw. Haha, ik moet er niet aan denken dat ik echt een probleem heb met KPN. Wat een waardeloze administratie daar !

Admin: bericht samengevoegd
Badge +19
Ik heb er nog niks van gemerkt. Wat is het probleem?
Badge +19
Bijzonder verhaal hoor.

Admin: bericht samengevoegd
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @nnkn
Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp dat je dat niet als prettig ervaart.
Als je even het forumprofiel Klik hier aanvult met je postcode en huisnummer en telefoonnummer en klantnummer, dan kan webcare dit zeker voor je veranderen, Dit is alleen zichtbaar voor jou en webcare.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Admin: bericht samengevoegd
U kunt dit wijzigen in Mijn KPN. Na inloggen klikken op Profiel en vervolgens Naam wijzigen. Daar kunt u kiezen voor Dhr. of Mevr.
Hoi @nnkn . Welkom op het forum.
Ik zie dat je het profiel al hebt ingevuld en heb in mijn systeem 'meneer' verandert in 'mevrouw'. Op toekomstige facturen zou het nu goed moeten staan. Laat je weten of het gelukt is?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!