Beantwoord

Adresgegeven kloppen, adres op factuur niet

• 13 januari 2015
  • 8 reacties
  • 488 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Elke maand wordt netjes het factuurbedrag voor "e-mail only" van mijn rekening afgeschreven. Vandaag zie ik ineens dat he adres op de pdf-factuur niet klopt. De adresgegevens in MijnKPN kloppen wél. Hoe kan het dat het factuuradres dan niet klopt? Hoe kan ik dat wijzigen? Hoe kan ik KPN daarover mailen?

Via de website klik je je een ongeluk, maar je komt steeds terecht bij "Inloggen op MijnKPN" of – nog mooier – bij een pagina die niet betaat! Ronduit waardeloos. Ik ga maar weer op zoek naar een andere oplossing, al moet ik dan mijn stokoude e-mailadres opgeven.

icon

Beste antwoord door Joran 11 maart 2015, 18:25

Dag Paul,

De gegevens zijn nu handmatig ingevoerd en staan correct. Dit zou nog op tijd moeten zijn voor de factuur van morgen, kun je laten weten of je nu wel het correcte adres te zien krijgt?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Paul, 

Wat vervelend dat het maar niet lukt. We gaan je hierbij helpen!

Ik wil graag voor je nakijken waar het niet goedgaat. Wil je hiervoor in een privébericht de naam van de contractant, je huidige adres, je oude adres en je klantnummer toesturen? Dan gaan we ermee aan de slag :-)
Mocht je de link nog hebben, van de pagina welke niet werkt, wil je deze dan ook meesturen? Dan kunnen we dat ook aanpassen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 7
Badge +28
Dag Paul.

De adreswijziging was inderdaad niet overal goed verwerkt. Binnen 24 uur wordt dit rechtgezet, ik verwacht dat dit op de volgende factuur weer goed vermeld staat.

Excuses dat we het je zo lastig hebben gemaakt! Cindy heeft actie ondernomen om de missende pagina's op de website kenbaar te maken. Ik ga ervan uit dat ook dat snel is opgelost. Prettige dag verder!

Joran
Reputatie 3
Badge +1
Fijn dat er bij KPN ook nog mensen zijn die wel iets kunnen doen. Ik hoop dat het inderdaad is opgelost, maar dat kan ik pas op de volgende factuur zien (in MijnKPN kloppen de immers al); daarom markeer ik dit item nog niet als 'opgelost'.

Reputatie 3
Badge +1
Nee hoor, niks opgelost!

Vandaag kreeg ik een automatisch mailtje dat het bericht van Joran hierboven (15-01-2015) als oplossing was gemarkeerd. Dat heb ik zojuist teruggedraaid, want het is nog (steeds) niet opgelost. De factuur van 12 bebruari staat nog steeds op mijn meer dan drie jaar oude adres. Half maart komt de volgende factuur; ik heb weinig hoop dat die wel klopt.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Paul,

De wijziging had vrijwel direct gelukt moeten zijn. Als de vorige factuur nog niet correct was zal de volgende ook niet kloppen. Ik heb opnieuw actie ondernomen om dit recht te zetten, hopelijk lukt dit voor de factuur van de 12e. Excuses hiervoor!

Reputatie 7
Badge +28
Dag Paul,

De gegevens zijn nu handmatig ingevoerd en staan correct. Dit zou nog op tijd moeten zijn voor de factuur van morgen, kun je laten weten of je nu wel het correcte adres te zien krijgt?

Reputatie 3
Badge +1
OK,ik laat weten of het adres op de volgende factuur klopt. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 3
Badge +1
Hoera, de handmatige correctie werkt. Vandaag staat het juiste adres op de factuur!
(En nu maar hopen dat het bij de volgende factuur nog steeds goed staat.) Voor dit moment is het opgelost.

Reageer