Beantwoord

Adreswijziging niet volledig verwerkt

  • 9 August 2019
  • 18 reacties
  • 335 keer bekeken

Zelfde probleem, begin juli verhuisd, in MijnKPN staat idd mijn juiste adres, echter op de PDF factuur staat mijn oude adres. Zeer slordig dat de administratie dus niet klopt!

Groet, een KPN medewerker...

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 September 2019, 16:56

Bekijk origineel

18 reacties

ps. de link naar een privebericht sturen werkt niet. Komt op een niet bestaande pagina terecht...
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @RvdHeeft, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Daar gaat inderdaad iets niet helemaal goed, als het administratief op de factuur nog niet is doorgevoerd. Het gaat om een Alles-in-1 of Internet (en/of televisie) pakket? Ik kijk in ieder geval graag met je mee, maar heb hiervoor wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je liever direct contact? Bel dan even met 0800-0402 of maak gebruikt van de LiveChat functie 🙂
Goedemiddag @RvdHeeft, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Daar gaat inderdaad iets niet helemaal goed, als het administratief op de factuur nog niet is doorgevoerd. Het gaat om een Alles-in-1 of Internet (en/of televisie) pakket? Ik kijk in ieder geval graag met je mee, maar heb hiervoor wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je liever direct contact? Bel dan even met 0800-0402 of maak gebruikt van de LiveChat functie :)

Al gedaan, ik heb echter van niemand de bevestiging dat het ook werkelijk gewijzigd is nu...
Reputatie 7
Badge +21
@RvdHeeft, dan kijk ik het graag voor je na. Aan de hand van het klantnummer kom ik terecht op het adres wat je ook in je Forum profiel hebt genoteerd. Dat is het juiste adres, of juist niet? Op de factuur van augustus staat nu ook dát adres. Dus volgens mij is het nu, voor je Alles-in-1 pakket, geregeld. Heb je nog andere producten waar ik het even voor moet gaan nakijken?
@RvdHeeft, dan kijk ik het graag voor je na. Aan de hand van het klantnummer kom ik terecht op het adres wat je ook in je Forum profiel hebt genoteerd. Dat is het juiste adres, of juist niet? Op de factuur van augustus staat nu ook dát adres. Dus volgens mij is het nu, voor je Alles-in-1 pakket, geregeld. Heb je nog andere producten waar ik het even voor moet gaan nakijken?
Ja dat klopt, ik wacht het af bij de eerstvolgende nota
Reputatie 7
Badge +21
Helemaal goed, en anders weet je mij te vinden! 😉
Helemaal goed, en anders weet je mij te vinden! ;)

Helaas zoals verwacht, wederom een rekening met de oude adresgegevens. Hoe moeilijk kan het zijn de administratie op orde te brengen voor KPN !!! ??? Schijnbaar onmogelijk?
Reputatie 7
Badge +21
@RvdHeeft, gaat het dan om je Alles-in-1 pakket of misschien om je mobiele abonnement? Want zoals eerder gezegd was het wel correct op de factuur van Alles-in-1 in augustus. Het lijkt me vreemd dat het dan in september weer mis gaat.. Voor je vaste diensten is het aangepast, maar voor andere producten helaas (nog) niet.
@RvdHeeft, gaat het dan om je Alles-in-1 pakket of misschien om je mobiele abonnement? Want zoals eerder gezegd was het wel correct op de factuur van Alles-in-1 in augustus. Het lijkt me vreemd dat het dan in september weer mis gaat.. Voor je vaste diensten is het aangepast, maar voor andere producten helaas (nog) niet.
En waarom is het voor andere diensten dan nog niet aangepast, moet ik het voor iedere dienst welke ik mogelijk bij KPN afneem dan overal opnieuw doorgeven, lekker onhandig voor de klanten! 1 adreswijziging op mijn KPN ID lijkt me toch wel voldoende. Ik vindt het diep triest allemaal dat ik dit moet constateren van mijn werkgever. Zo wordt je nooit ' de beste dienstverlener!'
Wat is de (over)last die je hiervan hebt?
@RvdHeeft, gaat het dan om je Alles-in-1 pakket of misschien om je mobiele abonnement? Want zoals eerder gezegd was het wel correct op de factuur van Alles-in-1 in augustus. Het lijkt me vreemd dat het dan in september weer mis gaat.. Voor je vaste diensten is het aangepast, maar voor andere producten helaas (nog) niet.Allereerst hoe kom je erbij dat het in augustus wel goed was? Het is nog NOOIT goed geweest! Waarom is het voor andere diensten dan nog niet aangepast, moet ik het voor iedere dienst welke ik mogelijk bij KPN afneem dan overal opnieuw doorgeven, lekker onhandig voor de klanten! 1 adreswijziging op mijn KPN ID lijkt me toch wel voldoende. Ik vindt het diep triest allemaal dat ik dit moet constateren van mijn werkgever. Zo wordt je nooit ' de beste dienstverlener!'

AANVULLING: Het is zelfs nog treuriger, vandaag in de mail de rekening van Alles in 1, en je raad het al, ALWEER OP HET OUDE VERKEERDE ADRES !!!!
Er is dus HELEMAAL NIETS veranderd! *** zeg, hoe moeilijk kan dit nou eigenlijk zijn voor jullie ????

Admin: taalgebruik verwijderd
Praat eens even normaal tegen je collega's. Als KPN inderdaad je werkgever is dan verdien jij hier ook wel een officiele waarschuwing. Het kan je irriteren, het kan je frustreren maar zéker waar andere klanten bij zijn doe je normaal. Kritisch zijn mag maar gaan lopen schelden op een openbaar forum en daar je werkgever afvallen is not done. Ik heb er mensen voor minder uitgegooid zien worden ;-)

En nee ik werk niet voor KPN, maar de manier waarop je hier tekeer gaat slaat nergens op.
Praat eens even normaal tegen je collega's. Als KPN inderdaad je werkgever is dan verdien jij hier ook wel een officiele waarschuwing. Het kan je irriteren, het kan je frustreren maar zéker waar andere klanten bij zijn doe je normaal. Kritisch zijn mag maar gaan lopen schelden op een openbaar forum en daar je werkgever afvallen is not done. Ik heb er mensen voor minder uitgegooid zien worden ;-)

En nee ik werk niet voor KPN, maar de manier waarop je hier tekeer gaat slaat nergens op.

Ik zeg alleen dat ik me schaam dat dit schijnbaar zo I
moeilijk is om de administratie op orde te hebben. En misschien heb je wel gelijk, dit kost mij echter nu al 3 maanden 45 euro omdat de factuur op het verkeerde adres staat, lees dus niet mijn woonadres. Soms is de impact groter dan je zou verwachten voor sommige mensen en denk je waar maken ze zich druk over? Mogelijk zou ik iets minder fel mogen zijn maar dit zit mij ondertussen zo hoog vooral om dat keer op keer gezegd wordt dat het geregeld is. Ik kan mijn reacties niet aanpassen anders zou ik dat best willen doen maar dit forum geeft die mogelijkheden niet. Ik ga het morgen hoger opspelen omdat het me nu al dik 120 euro kost.
Wat is de (over)last die je hiervan hebt?
Dat zolang dit niet geregeld is dit mij iedere maand 45 euro kost, en dat nu al 3 maanden. Vandaar ook mijn nogal felle reacties hier.
Reputatie 7
Badge +24
Ha, collega. Ik neem het even over van Susan. De beste meid zit ziek thuis, zielig onder een dekentje.

Voor de duidelijkheid, je nieuwe adres is nu Bos***** 59 en je oude Broek****** 61? Zo te zien wel, toch even checken voor de zekerheid. Naast je Alles-in-een pakket, zijn er ook andere producten die verhuisd moeten zijn?

Dat zolang dit niet geregeld is dit mij iedere maand 45 euro kost, en dat nu al 3 maanden.

Deze snap ik niet helemaal, betaal je dubbel of iets dergelijks?

Mag ik je ook vriendelijk verzoeken om niet in CAPS LOCK te reageren? Ik heb dan altijd het gevoel dat iemand naar me schreeuwt.

Ik hoor graag van je en trek dit recht waar nodig. 🙂
Ha, collega. Ik neem het even over van Susan. De beste meid zit ziek thuis, zielig onder een dekentje.

Voor de duidelijkheid, je nieuwe adres is nu Bos***** 59 en je oude Broek****** 61? Zo te zien wel, toch even checken voor de zekerheid. Naast je Alles-in-een pakket, zijn er ook andere producten die verhuisd moeten zijn?


Dat zolang dit niet geregeld is dit mij iedere maand 45 euro kost, en dat nu al 3 maanden.Deze snap ik niet helemaal, betaal je dubbel of iets dergelijks?

Mag ik je ook vriendelijk verzoeken om niet in CAPS LOCK te reageren? Ik heb dan altijd het gevoel dat iemand naar me schreeuwt.

Ik hoor graag van je en trek dit recht waar nodig. :)

Hoi Alex, allereerst beterschap aan je collega. Om je vraag te beantwoorden. De hierboven genoemde oude adres nieuwe adres kloppen inderdaad. Helaas zoals al een paar x aangegeven blijven de rekeningen op het oude adres staan. Vwb. de kosten, ik krijg op deze manier problemen met HR omdat de rekeningen op mijn niet woonadres staan. Ik heb nl. reeds een mail van HR na de laatste declaratie dat het adres op de nota niet gelijk is aan mijn woonadres. Voor nu nog ok maar men blijft dit niet accepteren. Naast alles is 1 heb ik ook KPN Smartlife. Ook daar blijft de nota op het oude onjuiste adres staan. Ik maak me een beetje druk over dit alles om dat dit al 3 maanden speelt, ik woon sinds eind juni al niet meer op dit adres. Iedere hoor ik dat het nu goed geregeld is en iedere maand blijkt alweer dat wederom het oude adres op de nota staat. Het betreft nu dus al de maanden juli,augustus en september.
Reputatie 7
Badge +24
Dan snap ik het volkomen. Zojuist met elkaar gebeld en zoals afgesproken plaats ik het ook hier. Voor de vaste diensten ga ik nu voor je bezig, dat komt goed. Ik heb ook een collega van Smartlife ingeschakeld om het aan hun kant goed te krijgen. Dankjewel voor je geduld.
Reputatie 7
Badge +24
Een laatste update: Smartlife zal door R telefonisch worden gedaan, dat mag ik in verband met wetgeving niet doen. Heb hem netjes het nummer gegeven. 🙂

Reageer