Adsl

• 16 mei 2015
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

32mb is toch niet meer van deze tijd? concurenten geven 200mb voor minder geld. Glasvezel duurt nog wel een tijd denk ik, Kan kpn niet een beetje haast maken met het verbeteren van hun netwerk?

Ik kijk vaak sportstreams op de laptop en als ik dat doe kan er niet meer naar netflix gekeken worden door mijn huisgenoten. Omdat alles dan vast loopt . Ze zouden echt iets harder moeten investeren in hun netwerk .

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

KPN investeert voortdurend in haar netwerk. Zo werken ze aan allerlei nieuwe technieken om tot 400mbit/s te halen en hebben ze nu VVDSL wat 100Mbit kan halen, en 200 met binding.

Hier kunt u zien of er upgrades gepland staan voor uw wijk: http://netco.fpi-info.fourstack.nl/

Robin
Reputatie 1
Badge
De afstand tussen centrale cq kast en de klant is en blijft een zorgenkindje voor ADSL en VDSL hoe snel ze het ook kunnen maken. De enigste methode die wel snel internet via KPN oplevert is via 4G maar dat zie ik zo 1 2 3 nog niet zitten voor modem toepassingen. Of ze moeten in elke straat een glasvezelkastje plaatsen maar dat kost penningen ;-)

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Er lopen tests met 4g. En met VDSL is de afstand tussen de straat kast en het IS/RA vooral belangrijk.

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Arco1,

Welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag meer bandbreedte wilt hebben.

Is 32 Mbit ook het maximaal haalbare op jouw adres volgens de website die Robin aangaf?

Als dit meer is, kan je verbinding mogelijk naar een andere verbindingsdrager (Bijvoorbeeld VVDSL) gemigreerd worden!

Zou je me in dat geval je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen in een privébericht? Ik help je dan verder.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer