Vraag

ADSL central Wateringse Veld te Den Haag

• 19 januari 2017
  • 5 reacties
  • 376 keer bekeken

Zijn er al plannen voor de aanleg van een ADSL wijkcentrale in Wateringse Veld in Den Haag.
Ik kan hier eigenlijk nergens internet afnemen met een redelijke snelheid, behalve wanneer ik ook tv af neem. Internet voor minder dan 45 euro per maand zou toch mogelijk moet zijn in zo'n relatief nieuwe wijk.
Een verbinding met de centrale in Wateringen zou ook mooi zijn, die is veel dichter bij.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat is je doel precies?

Nieuwe wijkcentrales worden praktisch niet meer geplaatst. Als ik het goed heb is Wateringse Veld postcode 2548. Daar staan op dit moment 2 (van de 5) geupgrade straatkasten. De andere 3 zullen waarschijnlijk nog wel volgen maar zijn nog niet gepland.

Robin
@RobinFlikkema Mijn doel is tegen een redelijk tarief internet af te nemen hier. Als dat alleen over de glasvezel kan zit ik vast aan een minimumtarief van 45 a 50 euro per maand. Met een inkomen onder bijstandsniveau is dat heel veel geld, maar internet is wel belangrijk voor mijn onderneming.
Afgelopen jaar heb ik ongeveer een maand moeten werken om uitsluitend mijn internet te kunnen bekostigen.
Reputatie 7
Badge +30
@RobinFlikkema Mijn doel is tegen een redelijk tarief internet af te nemen hier. Als dat alleen over de glasvezel kan zit ik vast aan een minimumtarief van 45 a 50 euro per maand. Met een inkomen onder bijstandsniveau is dat heel veel geld, maar internet is wel belangrijk voor mijn onderneming.
Afgelopen jaar heb ik ongeveer een maand moeten werken om uitsluitend mijn internet te kunnen bekostigen.

KPN levert op dit moment maar een magere 5-15Mbit/s in Wateringse Veld. Dit komt voornamelijk omdat CIF(?)/CAIW hier glasvezel heeft uitgerold. KPN kan dus wel investeren in dit gebied maar zal hier niet zo veel winst uit halen als andere plekken.

Je kan dus wel een KPN abonnement afnemen maar je zal niet aan de 20Mbit/s toe komen en dat is toch wel nodig mijns inziens. Ditzelfde geldt overigens ook voor Tele2, Telfort e.d..

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @caiw-user, welkom op het forum! Ik zie dat Robin je al veel informatie heeft gegeven, heel fijn! Hier heb ik niet meer informatie over beschikbaar dan die Robin geeft. Als je nog verdere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @caiw-user, welkom op het forum! Ik zie dat Robin je al veel informatie heeft gegeven, heel fijn! Hier heb ik niet meer informatie over beschikbaar dan die Robin geeft. Als je nog verdere vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer