ADSL probleem

• 25 september 2015
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

Goeden dag KPN Forum :  onderwerp Abonnement DSl verdwenen ?

Na 2 1/2 week geen verbinding met internet ,wegens op onverklaarbare wijze verdwijnen van mijn abonnement bij KPN , is nieuw abonnement aangevraagt ,en dat duurt 3 weken !!!

Mijn zaken staan min of meer stil met klanten ,enkel ik heb nog een abonnement voor de laptop [ met dongel ] als ik reizende ben.

Dat is voor 5 GB , is natuurlijk zo op , LTE super snel maar de bundel is zo op .

na minstens 4 uur of meer  contact met diverse medewerkers van u met geen resultaat !

Na 40 jaar klant te zijn wordt ik wel heel droevig hier van, en ook schade ondervonden van dit gebeuren en dat loopt de komende weken stevig op .

Dit voorval is niet veroorzaakt niet door mij , en waarschijnliijk een administratieve cq technische fout door uwe medewerkers.

Schade ondervonden tot nu toe rond de € 1000,00

Als er binnen 3 dagen geen internet verbinding is van u , wordt dit een claim of een justitieele zaak.

Buiten dat kosten buiten de bundels is totaal voor uwe rekening .

{  geen zinnige reactie van uwe zijde binnen 3 dagen worden als boven stappen ondernomen ].

MVG

cadel 1921

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je een bedrijf? Heb je dan een zakelijk abonnement?
Het forum voor zakelijke abonnementen vind je hier: http://zakelijke-community.kpn.com/

Robin
Reputatie 5
Badge +11
Beste kees1950,

Ontzettende vervelende situatie is dit! Door een fout zonder internet komen te zitten is in deze tijd absoluut niet gewenst. Dat snap ik heel goed. Middels het e-mailadres waarmee je forum account geregistreerd is en wat verdere zoekwerk heb ik je particulier abonnement kunnen vinden.

Uit het dossier begrijp ik dat de buurman per ongeluk een internet abonnement heeft aangevraagd op je huisnummer. Om die reden is jouw signaal in de eerste instantie van de lijn gehaald, erg stom natuurlijk. Vervolgens is een klachtendossier aangemaakt om een nieuwe levering versneld te realiseren. Ik zie dat er gisteren contact is opgenomen om deze order nu uiteindelijk te annuleren, waarschijnlijk omdat een versnelde levering nog altijd niet was gelukt? Hieruit begrijp ik dat de hoop is opgegeven om bij KPN een abonnement voort te zetten, dat is ontzettend jammer maar ik kan het persoonlijk zeker begrijpen. Wanneer een andere aanbieder sneller haar diensten kan leveren dan kies je liever voor die zekerheid.

Als ik iets voor je kan doen, dan verneem ik natuurlijk graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Tim

Reageer