Beantwoord

ADSL upgrades eerder in CIF gemeenten?

• 16 maart 2018
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste KPN,

mijn huis staat dus in een CIF gemeente en nu vraag ik mij af wat de strategie van KPN is bij het selecteren van de te upgraden ADSL gebieden. Het lijkt mij slim om dit eerder te doen in gebieden waar CIF de glasvezel levert, aangezien je dan qua snelheid en bandbreedte dichter bij de concurrentie komt.
Of spelen er hele andere zaken een rol in de keuze van welke gebieden ge-upgrade worden?

In ieder geval zou ik erg blij zijn als ADSL (momenteel 12mb) wordt geupgrade en ik voor sneller internet niet naar de concurrent op glasvezel hoef te gaan.
Enig zicht op welke termijn een upgrade mogelijk zou zijn, ben ik ook al heel erg blij mee.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 16 maart 2018, 15:55

Nou, je kan ook andersom denken. Die gemeenten hebben al een snel alternatief, laten we eerst inzetten op gebieden waar dat nauwelijks is.
Maar er spelen heel wat dingen mee (denk aan kosten, voorraad, aannemers, geholpen klanten, verschil in snelheid voor klanten, aantal aansluitingen, huidige problemen met de kast)

De enige echte info zie je hier, 2 maand voordat de upgrade gepland staat.

Robin
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Nou, je kan ook andersom denken. Die gemeenten hebben al een snel alternatief, laten we eerst inzetten op gebieden waar dat nauwelijks is.
Maar er spelen heel wat dingen mee (denk aan kosten, voorraad, aannemers, geholpen klanten, verschil in snelheid voor klanten, aantal aansluitingen, huidige problemen met de kast)

De enige echte info zie je hier, 2 maand voordat de upgrade gepland staat.

Robin

Reageer