Vraag

advancedinternet op prepaid data onbeperkt

  • 9 November 2019
  • 7 reacties
  • 502 keer bekeken

Vandaag een prepaid kaart van KPN gekocht met onbeperkte data.

Nu is het de bedoeling om via poort 3389 verbinding met het apparaat te maken waar deze kaart in zit.

Met mijn abonnement gebruik ik als APN advancedinternet en dat werkt zonder problemen.

Echter met deze prepaid kaart blijven de poorten gesloten.

Is er een mogelijkheid om dit ook te bewerkstelligen met de data onbeperkt kaart?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @JohanTattooPromo, dat is een goede vraag! Kan je mij aangeven in wat voor apparaat je de prepaid simkaart precies hebt? Is het een 4G modem, telefoon of iets anders? Ik ben erg benieuwd! 

Het gaat hier om een robot, die via een app bestuurd kan worden.

Als ik mijn abonnement sim kaart hier in gebruikt dan zet ik de APN op advancedinternet zodat de poorten geopend zijn.

 

Reputatie 5
Badge +7

Die onbeperkt online bundel heeft geen volledige 4G snelheid. Als je wel een bundel koopt b.v. van 1GB met 4G op de prepaid krijg je dan wel een connectie met advancedinternet?

Ik heb ook geen 4G nodig 3G is genoeg voor onze toepassing maar ook dat werkt niet.

APN advancedinternet werkt niet met KPN prepaid. Met o.a. VPN op te lossen of T-Mobile prepaid kopen, maar daar verandert het IP adres iedere dag.

Reputatie 7

... of T-Mobile prepaid kopen, maar daar verandert het IP adres iedere dag.

Dat is wel een vervelend issue. Dan zou die robot bij een ddns service moeten zijn aangesloten.

Wisselen van ip is geen probleem de robot geeft zelf zijn ip adres door als dat wisselt. 

Het belangrijkste is dat de juiste poorten open staan. 

Volgens t-mobile ondersteund ook hun prepaid dit niet, ook als de APN op internet staat ingesteld gaat dit niet werken. Inmiddels 200 sim only kaartjes aangeschaft en die werken wel 

Reageer