Beantwoord

Advies hulp thuis internet

  • 26 October 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

Ik heb paar vragen waar ik benieuwd op ben.

Ik ben heel eerlijk en weet niet zo goed wat internet inhoud kwa snelheid wat beter is wat goed voor je is. En daarom vraag ik jullie hulp en advies.

 

1e vraag: deze vraag is heel erg van toepassing en het belangrijkste voor mijn.

Ik heb een PlayStation 4 en maak gebruik van bekabeld internet. Maar heb helaas slechte ervaring van het game op online. Ik heb niet last van wegvallende internet maar trage snelheid internet. Door dat het trage is kan ik niet volledig inzet zetten op game. 

Wat is jullie hier de advies die ik kan doen?

Ik zelf denk dat het door 80 Mbit/s download
8 Mbit/s upload te laag is voor het Perfecht online ervaring? Zou ik dan een aanpassing moeten doen op de abonnement dat ik veel hogere mbits nodig hebt? 

 

2e vraag: beneden waar de router ook is heb ik gewoon goed wifi. Maar boven heb ik slechte bereik. Boven op men leptop is het dan bijvoorbeeld langer ik moet w8 dat of website aan het laden is of ik een film aan het kijken ben. Maar beneden heb ik er totaal geen last van. Wat is hier u advies?

 

3e vraag: ik kijk tv via iptv. Dus ik kijk via internet tv kanalen. Ook iptv is bekabeld. 

Mijn vraag is dan of mijn huidige abonoment goed genoeg is om goed hd tv te kunnen kijken. Ook hier twijfel ik dat mbit miss te laag is want heb vaak dat ik hd kanalen sneller traag is dan sd kanalen?

 

Excuus voor ongemak van veel vragen ik wil gewoon alleen de juiste handeling hebben heb het gevoel dat mijn internet te zwak is voor bepaalde dingen en misschien is de oplossing hogere mbits te hebben dan nu de huidige abonoment.

Alvast bedankt.

B.haznedar

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel? Indien nee, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bilalhaznedar. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat jouw verbinding op 8 november wordt overgezet naar een glasvezelverbinding en dat je een sneller internet pakket (200/200) hebt aangevraagd. Dit is ruim voldoende om online te kunnen gamen en om naar HD zenders te kijken. 

Heb je onze WiFi tuner al eens doorlopen om jouw WiFi netwerk te optimaliseren? Wellicht verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Bilalhaznedar. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat jouw verbinding op 8 november wordt overgezet naar een glasvezelverbinding en dat je een sneller internet pakket (200/200) hebt aangevraagd. Dit is ruim voldoende om online te kunnen gamen en om naar HD zenders te kijken. 

Heb je onze WiFi tuner al eens doorlopen om jouw WiFi netwerk te optimaliseren? Wellicht verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! 

 

Reageer