Beantwoord

Advies wijzigen abonnement naar Internet en TV 4K

  • 6 July 2019
  • 3 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
goedeavond.ik heb een vraag aan een van de webcare medewerkers .wij hebben 2 tv's 1boven een Sony tv vul HD van plus min 5jaar oude. EN 1 4kSony tv van 5 weken oud. nu is mij vraag. wij hebben alle in een Premium. WIJ willen wel naar 4k Maar dan ben wij telefoon kwijt voetballen hoeft voor mijn niet en Spotify luister ik niet, zo veel. WIJ BETALEN 100 EURO PER MAAND WEL MET NETFLIX ER BIJ. GRAAG ADVIES. MAAR NOG NIET HOOR. ALLEEN ADVIES. COR

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2019, 13:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Cornelis!

Op het moment dat je het Alles-in-1 Premium pakket wijzigt naar Internet en TV 4K verandert het volgende:
Je verlies:
1x Spotify Premium
1x Fox Sports Eredivisie
1x Pluspakket
1x Vast telefoonnummer
1x BelOnbeperkt Altijd
Hiervoor betaalde je in totaal rond de € 100.

Het 4K abonnement heeft voor € 72,50 inclusief:
Snelheid tot 200Mbit/s
Opnemen pakket
1 4K tv-ontvanger (en 1 HD tv-ontvanger)
Vast nummer kan je erbij nemen voor € 1,00 per maand (zonder belbundel, wel mogelijk die erbij te nemen).

Dus je bent een stuk goedkoper uit, maar je verliest ook aardig wat opties die je nu wel hebt. In MijnKPN kan je ook kijken naar de opties. Maar om het nu alleen voor 4K te doen, zoveel zenders zijn er nog niet die 4K uitzenden.
Reputatie 7
Badge +21
t Scheelt je wel bijna €30,- p/maand @cornelis48
Lijkt mij een mooi aanbod van Susan!
Reputatie 7
Badge +21
@huistijger, klopt maar hangt natuurlijk af van wat je nog allemaal gebruikt. Cornelis heeft me in een privébericht laten weten nog even te wachten met wijzigen 🙂 Wie weet in de toekomst!

Reageer