Beantwoord

Afdekplaatje

  • 10 March 2019
  • 10 reacties
  • 1470 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben een huis van de jaren 70 waarbij de inkomende lijn van de KPN in een kastje in de woonkamer is aangesloten.
Hier zit een oud vies type afdekplaatje op wat in de loop van de jaren vergeeld is.
Aangezien alles wit gaat worden is mijn vraag is dit type afdekplaatje nog te koop of te bestellen zodat het weer toonbaar is.

ik hoor het graag.
alvast bedankt.

groet Gerdie

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 March 2019, 10:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @gerdie. Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag een witte afdekplaat wil. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een wit afdekplaatje te leveren. Deze vraag is al eens eerder gesteld in een ander topic. In dit topic deelt een andere forumgebruiker een link naar een website waar je het online kan bestellen. Wellicht helpt dit je verder. Vaak ligt dit ook in een bouwmarkt. Je kan dan het beste het afdekplaatje meenemen naar de bouwmarkt om te voorkomen dat je met het verkeerde afdekplaatje thuiskomt. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@gerdie Is het nog gelukt om een wit afdekplaatje te vinden?
Nee nog niet, al bij diverse bouwmarkten en speciaalzaken nagevraagd maar helaas.
Ook via Google nog niet het afdekplaatje kunnen vinden.
Niet echt handig dat ze niet te bestellen zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zelf ook nog voor jou gezocht maar ook nog niets gevonden. Mocht ik het tegenkomen, dan laat ik je het weten. 🤞🏽
Reputatie 2
Badge
Hallo,

Wij hebben een huis van de jaren 70 waarbij de inkomende lijn van de KPN in een kastje in de woonkamer is aangesloten.
Hier zit een oud vies type afdekplaatje op wat in de loop van de jaren vergeeld is.
Aangezien alles wit gaat worden is mijn vraag is dit type afdekplaatje nog te koop of te bestellen zodat het weer toonbaar is.

ik hoor het graag.
alvast bedankt.

groet Gerdie



Dit plaatje kan je helaas nergens krijgen. Alleen wij als monteurs hebben dit in onze bus liggen.
Reputatie 7
Badge +21
@Maikel233 Bedankt voor het reageren in dit topic. Goed om te weten dat monteurs deze plaatjes in de bus hebben liggen. Ik ga uitzoeken hoe ik een nieuw afdekplaatje naar @Afdekplaatje kan versturen. Of kan jij ons hierin misschien hierin verder helpen? 😁

@Afdekplaatje zou je je gegevens alvast achter willen laten op het KPN Forum profiel?
In dezelfde kleur wit verven c.q. spuiten?
Reputatie 7
Badge +21
In dezelfde kleur wit verven c.q. spuiten?

Dat kan natuurlijk ook😉
Reputatie 2
Badge
Ja als meneer/mevrouw om de hoek woont vindt ik het niet erg heb er genoeg.
Wit spuiten is natuurlijk de makkelijkste oplossing 🙂
Wat dacht je van PostNL?

Reageer