Geachte heer/mevrouw,
Sinds 6 april word ik geteisterd door berichten van de KNP met "Verzoek tot overname van uw aansluiting" waarna ze me ondanks mijn geldige en altijd braaf betaalde contract met de KPN dreigen af te sluiten. Tot tweemaal toe heb ik dit voorkomen, waarbij het nog bijna mis ging omdat de KPN-er die het beloofde te annuleren dit niet deed. Helaas is het begin mei na de zoveelste mail met "Verzoek tot overname van uw aansluiting" inclusief de dreiging tot afsluiten van mijn internet en TV toch misgegaan en heeft de KPN mij ondanks het lopende contract eruit gegooid. Na alle eerdere keren was een telefoontje niet echt een overbodige luxe geweest voordat ze dit deden, waarom checken jullie dit eerst niet even bij mij? Waarom heeft degene die zogenaamd dit adres zou willen overnemen hogere rechten dan een trouwe klant van jullie?
Inmiddels heb ik een noodpakket toegezonden gekregen, maar is mij volkomen onduidelijk of er nu iets gebeurt en of ik wel weer opnieuw normaal word aangesloten. Zo niet, dan zou ik graag mijn abonnementsgeld terugvorderen, omdat u mij er immers zonder enig overleg uit hebt gegooid. Het gaat om klantnummer 9********** (Lunteren). Ik verneem graag van u of er werk van wordt gemaakt en wanneer het weer volledig is opgelost.