Beste KPN medewerkers,
Ik heb een overstap gemaakt naar ziggo, de box ontvangen en deze kon niet aangesloten worden. (Geen coax aansluiting omdat jullie glasvezelbox hier overheenĀ is gebouwd).
Ik heb gebruik gemaakt van een overstapservice zodat ik niet zonder internet zou komen zitten.
Dezelfde dag dat ik mijn doos van ziggo ontving (6mei) gingĀ mijn 14 dagen bedenktijd in en heb ik direct ziggo en kpn gebeld om de situatie uit te leggen en de overstap ongedaan te maken.
Op dit moment was ik nog aangesloten en is mij door een kpn medewerker gezegd dat alles nog werkte en ze er werk van zouden maken om alles terug te draaien en ik niet afgesloten zou worden. Ik heb immers nog 14 dagen.
de volgende dag ben ik afgesloten door jullie terwijl ziggo nooit een melding heeft gedaan dat ik aangesloten ben. (Kan immers niet want er is geen coax ingang dus een dergelijke melding is nooit gedaan). Ziggo bevestigd dit ook.
Na 5 uur bellen met KPN blijkt nu dat ik als klant gewist ben, geen 14 dagen bedenktijd heb en op zijn vroegst pas 22 mei weer aangesloten word omdat ik een nieuwe klant ben.
Ik zit nu al ruim een week zonder tv en internet thuis terwijl ik vanuit huis werk. Het noodpakket wat mij beloofd is bij het herafsluiten van een nieuw abbonnement kan mij nu (24 uur na het opnieuw klant worden) niet gestuurd worden omdat ik gewist ben uit jullie systeem.
Ā
Jullie kunnen een flinke schadeclaim verwachten voor de dagen die ik nu niet kan werken.
Jullie hadden mij immers nooit mogen afsluiten voordat deze bedenktermijn was verstreken.
Ik heb gisteren een nieuw abbonnement afgesloten met de belofte een noodpakket te ontvangen maar ik wens niet langer klant van jullie te zijn op deze manier.
Ā
Ik zal dus ook morgen direct weer een overstap aanvragen naar een andere provider.
Ā
Dit gaat social media op en naar mijn advocaat.
Jullie komen niet met een schappelijke en passende oplossing. En derhalve voel ik mij genoodzaakt dit publiek te maken en de door mij gelede schade te verhalen.
Ā
Hoe kunnen jullie zo ontzettend onprofessioneel handelen in corona tijd waarin mensen thuis werken???? Kan toch niet zijn dat ik 3 weken geen internet heb.ā¦
Ā
En nee ik heb geen mobiele telefonie van kpn en ik heb geen ene reet aan een hotspot maken thuis.
Ā
Ik wil werkend internet, mijn kinderen kunnen geen tv kijken en het is vakantie.
Ā
Jullie kunnen met mij een schikking treffen of een rechtzaak verwachten.
Ā
Allle gesprekken met kpn zijn opgenomen en de onkunde waarmee gehandeld is is stuk voor stuk vastgelegd.
Ā
De apparatuur die ik van jullie heb verdwijnt in de kliko als we er niet uit gaan komen.
Melding bij de autoriteit consumenten & markt is zojuist verstuurd. Juridische stappen zijn de volgende stap.
Ā
Met vriendelijke groet,
Ā
Mathijs van Gulik
Ā
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel