Beantwoord

Afgesloten maar wel betaald

• 5 mei 2017
  • 2 reacties
  • 281 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteren ben ik afgesloten voor mijn tv, internet en vaste telefoon. Als ik inlog op de website (KPN) krijg ik de melding dat ik niks kan wijzigen vanwege openstaande rekeningen. Deze rekening is afgelopen woensdag betaald (via de app). Ik heb begin april uitstel gevraagd van betaling, ik zou daarom rond 27 april een link krijgen om direct te betalen. Deze link heb ik nooit mogen ontvangen. Ik heb verder ook geen herinnering meer gekregen van KPN. Ik heb uiteindelijk via de app betaald omdat de betaallink niet naar mij gemaild is.

Als ik ga kijken bij facturen staat overal betaald, toch geeft de site (bovenaan) aan dat ik niet betaald heb en daardoor geen wijzigen kan doen.

Ik heb daarbij ook geen 'waarschuwing' van KPN ontvangen dat ik (eventueel) zou worden afgesloten. Geen enkele herinnering en zoals gezegd ook geen betaallink rondom 27 april (zal met Koningsdag te maken hebben gehad).
icon

Beste antwoord door Koen_1 5 mei 2017, 11:39

Hoi @annemariep4, welkom op het forum! Balen dat je vaste diensten afgesloten zijn ondanks dat je je rekeningen al betaald hebt! Als je reageert op m'n privébericht kijk waarom je betaling nog niet verwerkt is, en help je je diensten zo snel mogelijk weer actief te krijgen. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @annemariep4, welkom op het forum! Balen dat je vaste diensten afgesloten zijn ondanks dat je je rekeningen al betaald hebt! Als je reageert op m'n privébericht kijk waarom je betaling nog niet verwerkt is, en help je je diensten zo snel mogelijk weer actief te krijgen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +27
Ha Annemarie, klopt het dat alles inmiddels weer werkt? Ik zag nog niet erg goede berichten in het gesprek dat je met mijn collega Koen had, dus ik ben benieuwd of het nu opgelost is!

Reageer