Vraag

Afgesloten op 1 juli 2014 of eerder: zou aanbod krijgen, maar niet gehad

  • 6 May 2021
  • 16 reacties
  • 126 keer bekeken

Badge

Omdat ik een oude abo. heb.. zit ik met een kluitje in het riet …..Mij is beloofd …….” Je hebt helaas een abonnement dat we niet meer ondersteunen. Dit abonnement is afgesloten op 1 juli 2014 of eerder. Daarom krijg je van ons een persoonlijk aanbod voor een van onze nieuwe pakketten.”                              Helaas geen aanbod , steeds met een loop-reactie als ik probeer op Mijn KPN wat te regelen , en ...ik betaal een vermogen voor weinig ,geen TV (alhoewel ik ontving een HMB2260 doos ineens in mijn brievenbus een jaar geleden) !  Recentlijk een lokaal gesprek van 34 minuten ...8 euro !!!                             Is er uberhaupt een fatsoenlijke manier van deze oplichterij een einde aan te maken ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @johnjelly 
Waarschijnlijk heb je op Google gezocht om een telefoonnummer en heb je een bedrijf te pakken gekregen dat dure minuten berekent.
Het gratis telefoonnummer van de KPN is 0800 0402
Als je dat belt krijg je geen telefoonkosten.
Of chatten via de LiveChat functie

Verder kan ik van je verhaal geen chocolade maken…
Wil je toch hier geholpen worden vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Badge

Chocolade dik !  Ik heb een internet/bellen abo. , wat vrij duur is ...’twas een vriend in hetzelfde stadt wie ik gebeld heb -halfuurtje 8 euros!  Heel lang heb ik alles laten gaan zonder een audit met rekeningen te verrichten ; blind vertrouwen kan je het noemen  . Intussen is mijn contract zo verouderd dat het niet meer mij de kans geeft op een proper manier in te loggen !  Dank je wel voor de tips !!!

 

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u? En wat betaald u nu elke maand?

Badge

Internet+Bellen Thuis Instap @ 44.63 euro + btw 10.06 euro + verbruik kosten wat vaak uit de pan loopt .Het lijkt als of men gestraft wordt door niet een nieuwer abonnement te kopen .

Reputatie 7
Badge +24

Dus u betaalt € 54,69 elke maand? Is het een zakelijk abonnement?

Badge

Nee ! Prive  !   “Internet+Bellen Thuis Instap”  heet het ...al niet meer ondersteund , volgens KPN zelf !!  Dus ook niet mogelijk in te loggen bij MijnKPN voor sommige onderwerpen  … ben bezig met Klantenservice ...”Make me an offer  I can’t refuse “  ….. tsja .. zoveel toeters en belletjes !

Reputatie 7
Badge +24

Nee ! Prive  !

Tja, ik vroeg het maar even omdat u de btw apart noemt. 

Hussel 50 + telefonie kost € 44,50. Dat gaat straks omhoog naar € 45,73 bij de jaarlijkse inflatiecorrectie. 

Reputatie 7
Badge +28

@johnjelly

Ik heb precies hetzelfde abonnement voor 44,63 per maand. 

Maar hoe kom jij aan : 

”Je hebt helaas een abonnement dat we niet meer ondersteunen. Dit abonnement is afgesloten op 1 juli 2014 of eerder. Daarom krijg je van ons een persoonlijk aanbod voor een van onze nieuwe pakketten.”  

Ik heb nog steeds geen bericht gehad over de verhoging van het abonnement per 1 juli 2021. Jij wel? 

 

Badge
Hier is het ,,ik wilde mijn verhuizing doorgeven en dat komt te voorschijn ...KPN is wat mij betreft chaotisch.

 

Reputatie 7
Badge +28

OK, 

In principe zou je nu ook makkelijk kunnen over stappen naar KPN Hussel + Vast Bellen : Huidige prijzen (tot 1 juli 2021) 42,50 + 2,00 = 44,50. Dat scheelt 13 cent per maand. Vorig jaar heb ik express daarmee gewacht omdat ik graag de ontwikkelingen verder afwacht. Stel je voor dat Vast Bellen ineens 3,00 zou kosten, wat mij niets zou verbazen, dan ben je ineens duurder uit met KPN Hussel.  

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @johnjelly. Ik begrijp dat het gaat om een verhuizing. Het klopt inderdaad dat te oude pakketten niet verhuisd kunnen worden, maar in plaats hiervan een husselpakket wordt aangeboden.
Via het forum is een verhuizing niet te regelen, hiervoor kun je bellen met ons gratis nummer 0800-0402 en dan in het menu "verhuizen” inspreken.  Blijf dan aan de lijn hangen en er komt een collega bij je die je alles kan uitleggen, vertellen en verder helpen met je verhuizing.

Ga je hier verder uit komen zo?

Badge

Bedankt Nico !  Ja , hopelijk !  Bellen met 0800-0402 zal ik doen (nog een keertje) … maar gratis bellen  is het niet want “Time is money !” en blijkbar ben ik niet met de tijd meegegaan !  Wat ik wil zeggen is dat het meisje met wie ik gesproken heb was wel beleefd en geduldig maar heeft mij niet een e-mail met aanbieding  tot nu toe gestuurd …… zoals beloofd.:confused:

Reputatie 6
Badge +10

Dat is natuurlijk, zoals wij in het noorden zeggen, nait best dat de beloofde e-mail niet is verzonden (of is aangekomen, ik laat het even in het midden)  Mijn advies, direct spijkers met koppen slaan telefonisch. Met een verhuizing moet je namelijk ook rekening houden met plusminus toch wel 2 weken verwerkingstijd. Beter wat te vroeg een verhuizing doorgeven dan te laat.

Reputatie 7
Badge +22

@Nico_ waarom is daar 2 weken voor nodig? In deze digitale tijd moet dat toch zo gerealiseerd zijn? 🤔😁

Reputatie 6
Badge +10

@Dennis Schreve ligt puur aan hoe het gesteld is met de verbinding op de nieuwe locatie en wat er nog moet worden aangepast eventueel. Het kan in sommige gevallen ook wel eerder, maar dat is altijd een kwestie van: verhuizing invoeren en kijken welke datum het systeem als eerste aan gaat geven.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve ligt puur aan hoe het gesteld is met de verbinding op de nieuwe locatie en wat er nog moet worden aangepast eventueel. Het kan in sommige gevallen ook wel eerder, maar dat is altijd een kwestie van: verhuizing invoeren en kijken welke datum het systeem als eerste aan gaat geven.

Aha, Oké het is me duidelijk. 👍🏼😉