afhandeling storing

• 7 april 2013
  • 2 reacties
  • 5966 keer bekeken

Slechte afhandeling storing.

Op vrijdag viel om 12.00 bij ons de vaste telefoon en internet. Funest als ZZP-er met een bedrij aan huis. Zaterdag tussen 14.00 en 16.00 zou de monteur komen. Om 16.00 zlef gebeld en de monteur was al langs geweest, in de ochtend! Nee, niet aan huis maar in de centrale en had het niet kunnen verhelpen. De monteur heeft dan zijn taakje gedaan maakt verslag en de storing gaat dan de volgende fase in (eerts natuurlijk administratief afhandelen. Wat een bureaucratisch gedoe. Niet nadenkend dat de storing ook bij mij in huis zou kunnen zitten. Het antwoord was dat de KPN nu verder gaat "kijken" waar de storing zit. En ik moest maar wachten op een telefoontje, het kan wel 5 dagen duren! Op de vraag wat ik dan tussen 14.00 en 16.00 uur thuis moest doen als de monteur toch alleen in de centrale ging kijken was het antwoord dat ik bij zulk gelijk bezooek altijd thuis moest zijn. De KPN ging mij nog bellen dat het die ochtend niet geluekt was (wanneer weet ik niet, het was immers 16.00 zaterdagmiddag). Op de vraag waarom niemand mij 's morgens gebeld had om te melden dat thuiszitten die middag toch geen zin had, was het atnwoord dat dat wel een goede suggestie was. Oerdom, daar nij de KPN. Hun monopolipositie waarbij de klant volledig afhankelijk is van de het oplossingsgericht denkvermogen van de medewerkers, maakt heb een arrogante organisatie. Ik zou mijn klantnen niet 2 uur kunnen laten wachten zonder op te komen dagen. Bij de KPN doen ze het gewoon, zonder excuus.

Een reder temeer om nu eens echt goed te kijken naar andere aanbieders

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Marieken1964,

Ik kan me voorstellen dat het nogal vervelend is dat je niet goed geïnformeerd wordt over de afhandeling van de storing. Ik wil graag de voortgang van de melding voor je bekijken. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reputatie 2
Badge
Wen er maar aan, ondanks dat mijn klacht nu al een tijdje door kpn zelf gemonitord wordt is dit wekelijkse kost voor mij.

Maken afspraak om thuis te blijven, gaan ze alleen de centrale in. Geen terugkoppeling.

Vervolgens je lijn dood, monteur zit al lang thuis aan het eten.

Ongevraagd aanpassen van je IP adres omdat ze er niet uitkomen, kan je al je nameservers lopen aanpassen.

Je probleem oplossen gebeurt toch niet, alleen langs elkaar heen werken gaat prima.

enz enz 

Reageer