Beantwoord

Afleveradres wijzigen

  • 23 August 2019
  • 4 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik heb een dezer dagen een abonnement voor KPN internet (glasvezel) afgesloten voor onze nieuwbouwwoning die binnenkort opgeleverd wordt. Nu krijg ik vandaag bericht dat de apparatuur verstuurd en onderweg is. Bij bezorgadres staat het adres van onze nieuwbouwwoning. Maar die is nog niet opgeleverd, en er kan dus ook nog niks per post of anderszins bezorgd worden.
Kennelijk kan ik het afleveradres niet wijzigen. Hoe voorkom ik dat de apparatuur ergens in "niemandsland" beland?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 August 2019, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Door op de bezorgdag op jouw nieuwe adres aanwezig te zijn.

Misschien kun je de tijd nuttig besteden aan je nieuwe tuin?

En anders kun je eea na een aantal bestelpogingen vast wel ophalen bij een PostNL-punt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @w.suilen. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het pakketje op een ander adres af te leveren. Je geeft zelf al aan dat je een bericht hebt ontvangen waarin staat dat jouw apparatuur al onderweg is. Ik verwacht dat het daarom op dit moment niet meer mogelijk is om het adres aan te passen, maar ik wil het wel voor je proberen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@w.suilen

Heb je de apparatuur kunnen onderscheppen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @w.suilen. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het pakketje op een ander adres af te leveren. Je geeft zelf al aan dat je een bericht hebt ontvangen waarin staat dat jouw apparatuur al onderweg is. Ik verwacht dat het daarom op dit moment niet meer mogelijk is om het adres aan te passen, maar ik wil het wel voor je proberen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!