Beantwoord

Afmelden van KPN Forum

  • 5 January 2019
  • 24 reacties
  • 981 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Redelijke tijd geleden heb ik mij, op advies van een KPN winkel medewerker, aangemeld op KPNforum. Sinds een week of 3 ontvang ik dagelijks e-makil van het forum waarin topics worden genoemd.
Ik wil hier vanaf, ik wil mij afmelden voor het forum.
Er is geen KNOP afmelden. Helaas, hierin schiet KPN tekort.
Het trieste hoogtepunt werd gisteren bereikt met 100 e-mails van meldingen op het FORUM.
Ik zie dit als vervuiling en WIL hier vandaag nog vanaf. Vandaag ook weer een aantal e-mails ontvangen.
HELP HELP HELP
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 January 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Petersen. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je steeds weer ongevraagd e-mails ontvangt van het Forum van KPN. Ik zal het KPN Forum profiel daarom voor je verwijderen. Mocht je in de toekomst nog een vraag willen stellen, dan kan je altijd weer een nieuw account aanmaken.
Graag afmelden voor het gehele KPN Forum.
B.v.d? J. Smit
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jansmitjansmit. Ik zal jouw KPN Forumprofiel verwijderen.
Hierbij zou ik me willen afmelden van het KPN Forum. Hopelijk kunt u mijn profiel verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Mevrouw A.J. Klumper, Ringdijk Amsterdam
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Klumper. Ik zal jouw KPN Forumprofiel verwijderen. Als je in de toekomst toch nog vragen hebt, kan je altijd een nieuw profiel aanmaken.

Kunnen jullie mij afmelden voor het gehele kpn forum?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mika1974. Ik heb zojuist jouw KPN Forum profiel verwijderd. 

Goedemiddag, ik wil me graag afmelden bij t forum daar ik veel mails binnen krijg.

Mvg. R.L

je kunt toch achter "stel een vraag” klikken en dan onder instellingen

emails uit vinken

dan krijg je geen berichten meer

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @R.L . Ik zie dat peter-keetfm al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Als ik het KPN Forum profiel toch moet verwijderen, dan hoor ik dat graag van je! :slight_smile:

Wilt u mij afmelden voor dit forum?

Dank.

Reputatie 7
Badge +21

Wilt u mij afmelden voor dit forum?

Dank.

@Martin T Natuurlijk wil ik dat. Ik heb jouw KPN Forum profiel zojuist verwijderd

Willen jullie me afmelden van het forum?

Mijn afstandsbediening werkt inmiddels

Reputatie 7
Badge +20

Willen jullie me afmelden van het forum?

Mijn afstandsbediening werkt inmiddels

Ik heb je profiel verwijderd! 

Meld mij ook maar af. 
bij voorbaat dank

Ben ik inmiddels afgemeld zodat ik niet kan zien dat ik ben afgemeld?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DavidA. Ik zal jouw profiel verwijderen. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan kan je altijd weer een forum account aanmaken.

ik wil mij afmelde voor het forum

Reputatie 6
Badge +9

ik wil mij afmelde voor het forum


Dag @cormar. Duidelijk! Dat kan. Ik zal je profiel hier op het Forum verwijderen. 

Ik wil mij afmelden voor het forum, alvast bedankt

Reputatie 6
Badge +9

Ik wil mij afmelden voor het forum, alvast bedankt


Hallo @melhm. Dat is mogelijk. Ik ga je profiel verwijderen. 

Hallo.

Ik wil mij graag afmelden voor het gehele KPN Forum omdat mij topic inmiddels is opgelost.

Maar ik vind nergens een knop om mijn forum account te kunnen verwijderen. Wie kan mij helpen zodat mij forum account wordt verwijderd? Alvast bedankt.

Hallo @Pieter053 , een moderator kan je account anonimiseren, wacht zijn/haar reactie even af.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Pieter053  ga ik regelen!