Beantwoord

Afschrijven factuur lukt al een hele tijd niet

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Hallo,

Al geruime tijd worden de facturen van KPN Mobiel niet meer automatisch afgeschreven van mijn rekening. Ondanks voldoende saldo en het juiste rekeningnummer. Hier is in het verleden een keer iets mis gegaan vanwege onvoldoende saldo, maar dat is al heel lang niet meer zo. Nu krijg ik een herinnering en heel vaak uiteindelijk een acceptgiro. Is het mogelijk na te kijken waar dit aan ligt? De rekeningnummers die staan vermeld in de factuurmail kloppen gewoon, dus ik weet niet waar het mis gaat. BVD

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 January 2021, 22:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @PieterWe en goed dat je hier aan de bel trekt! Vervelend dat de automatische incasso niet lukt, ik snap dat je dit anders geregeld wilt hebben: dan heb je er ook geen omkijken naar. Aan de hand van jouw klantgegevens kan ik nakijken wat er eventueel aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Wil jij jouw klantgegevens in jouw profiel invullen? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je ook aan om welke facturen het precies gaat: Internet (en TV) en/of mobiel? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat de automatische incasso nu geregeld is. Anders hoor ik het graag!