Beantwoord

Afspraak installatie monteur verzetten

  • 8 november 2019
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Goededag, ik heb voor 2 december tussen 08:00 - 10:00u afspraak met de kpn monteur. Ik wil dit afspraak graag verzetten naar de middag i.v.m. mijn dienst. Alleen het lukt niet via mijn kpn account. Ik verzet mijn afspraak, maar het springt weer terug naar de oude tijdstip.

Gewenste afspraak graag verzetten naar 2 december 15:00 - 17:00u want dan ben ik thuis.

klantnummer: *******

Gr. Osman

icon

Beste antwoord door Nadia 8 november 2019, 12:04

Hallo@O. Tuncay, welkom op het KPN forum. Afspraak verzetten met de monteur? Dat kan heel eenvoudig online. Ga daarvoor naar: kpn.com/monteur  en druk op ‘Installatie’. Zie voorbeeld hieronder. Log vervolgens in met je klantnummer of KPN ID. 

Je kunt op de beschikbare tijdsloten  een nieuwe afspraak inplannen :)

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo@O. Tuncay, welkom op het KPN forum. Afspraak verzetten met de monteur? Dat kan heel eenvoudig online. Ga daarvoor naar: kpn.com/monteur  en druk op ‘Installatie’. Zie voorbeeld hieronder. Log vervolgens in met je klantnummer of KPN ID. 

Je kunt op de beschikbare tijdsloten  een nieuwe afspraak inplannen :)

 

Dag Nadia, afspraak inplannen lukt dus niet. Althans zonder succes. Wanneer ik dit controleer staat weer op de oude tijdstip.  Al de hele week zo. Het wilt maar niet lukken

Reputatie 7
Badge +15

Hah @O. Tuncay, het is gelukt om je afspraak te verzetten. Iets eerder dan jouw wenstijdstip. Hierover krijg je via de mail / sms nog een bevestiging. Bedankt voor je snelle reactie. Ik sluit je topic. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden :) 

Reageer