Beantwoord

Afspraak installatie monteur verzetten

  • 8 November 2019
  • 3 reacties
  • 6539 keer bekeken

Goededag, ik heb voor 2 december tussen 08:00 - 10:00u afspraak met de kpn monteur. Ik wil dit afspraak graag verzetten naar de middag i.v.m. mijn dienst. Alleen het lukt niet via mijn kpn account. Ik verzet mijn afspraak, maar het springt weer terug naar de oude tijdstip.

Gewenste afspraak graag verzetten naar 2 december 15:00 - 17:00u want dan ben ik thuis.

klantnummer: *******

Gr. Osman

icon

Beste antwoord door Nadia 8 November 2019, 12:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo@O. Tuncay, welkom op het KPN forum. Afspraak verzetten met de monteur? Dat kan heel eenvoudig online.

Monteursafspraak verzetten 

In de bevestigingsmail heb je informatie ontvangen over je nieuwe bestelling of verhuisorder. Voor het verzetten van de afspraak ga je naar de link uit de mail of klik hier: Volg de status van je bestelling of verhuizing. Je kunt op twee manieren inloggen, via je KPN ID of met je klantnummer en postcode + huisnummer.

Let op!  Log je in met je postcode + huisnummer en je klantnummer en gaat het om een verhuizing? Totdat het abonnement verhuisd is, gebruik je de gegevens van je oude adres. Mogelijk dat je de gegevens van je nieuwe woning hebt opgegeven? Probeer het dan nog eens met de oude adresgegevens. 

Hulp van de klantenservice

Mocht je er niet uitkomen? Dan kunnen we je bij de klantenservice helpen de afspraak te verzetten. Je kunt ons 24/7 bereiken op Contact en klantenservice via telefoon of chat. Selecteer eerst: Waar gaat je vraag over? 
 

En geef dan aan:

Voor direct contact hebben we twee kanalen: 

Met een van onze medewerker regel je direct dat de monteur wordt verzet naar een later tijdstip en dag.  Succes met de verhuizing! :) 

Dag Nadia, afspraak inplannen lukt dus niet. Althans zonder succes. Wanneer ik dit controleer staat weer op de oude tijdstip.  Al de hele week zo. Het wilt maar niet lukken

Reputatie 7

Hah @O. Tuncay, het is gelukt om online je afspraak te verzetten. Iets eerder dan jouw wenstijdstip. Hierover krijg je via de mail / sms nog een bevestiging. Bedankt voor je snelle reactie. Ik sluit je topic. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden :) 

Reageer