Beantwoord

Afspraak maken met een monteur lukt niet

  • 21 September 2020
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Dag,

Er wordt mij gevraagd om een afspraak te maken voor de monteur om mijn internet en tv in te komen stellen. Hiervoor log ik in met mijn KPN ID. Dan klik ik op ‘afspraak maken voor monteur’. Vervolgens krijg ik telkens de melding ‘u bent uitgelogd, log alstublieft opnieuw in om verder te gaan’. 
Op deze manier kan ik geen afspraak maken. 
 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 September 2020, 17:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

even geschiedenis wissen en het opnieuw proberen. welke browser gebruikt u? anders even het profiel aanvullen en dan kunnen medewerker met u een afspraak maken.

bellen met 0800-0402 is sneller.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Guido Claassen, welkom hier. 

Dat is raar. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

@Guido Claassen, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Dag Alex,

Het is al gelukt. Ik heb gebeld met een medewerker. Misschien iets om in de gaten te houden voor anderen.

Groet,

Guido 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Alex,

Het is al gelukt. Ik heb gebeld met een medewerker. Misschien iets om in de gaten te houden voor anderen.

Groet,

Guido 

Dankjewel voor je reactie Guido. :relaxed:

Guido ik heb het zelfde probleem wordt gevraagd om een afspraak te maken en dan krijg je een melding dat je niet bent ingelogd of dat er een fout is 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Guido ik heb het zelfde probleem wordt gevraagd om een afspraak te maken en dan krijg je een melding dat je niet bent ingelogd of dat er een fout is 

 

 

Niet gelukt via 0800 0402?