Vraag

Afspraak maken met monteur lukt niet

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik probeer een monteur in te plannen via de link die ik daarvoor kreeg in een mail van KPN. Echter, wanneer ik dat doe komt er een roze balk in beeld met de tekst: U bent uitgelogd. Log alstublieft opnieuw in om verder te gaan.

 

rechts boven kan ik echter zien dat ik ben ingelogd. Uitloggen en weer inloggen helpt niet, password wijzigen en cookies verwijderen ook niet.

 

Klantenservice heb ik al vier keer gebeld. Daar krijg ik iedere keer een totaal ander verhaal. wisselend van er is geen order tot er is geen nuts voorziening (dat laatst is nogal vreemd want ik zie de nuts voorziening :-))

Kort om de klantenservice helpt me niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @MarthijnvdB 

Waarvoor heb je een monteur nodig? Kun je eens vertellen wat er aan de hand is zodat we je eventueel hier kunnen helpen. Als je een monteur aanvraagt kan het zelfs zijn dat je die zelf moet betalen.

Hoi Dennis, ik moet van KPN een monteur inschakelen. Zij vinden namelijk dat ie moet komen, maar dat zelf regelen dat lijkt al te klantvriendelijk. Ik ga er dus gemakshalve vanuit dat ik niets hoe te betalen.

Ik probeer internet aan te laten sluiten, maar ben nu ondertussen naar 5 afdelingen geweest. De service balie kan niets voor me doen, dat wil zeggen volgens de ene medewerker is het eenfluitje van een cent omdat alle buren ook internet hebben, en de volgende vertelde dat ze niets voor me kunnen doen omdat er geen infrastructuur ligt. 

Enfin er is me wel een internet aansluiting verkocht, maar de eerste monteur die kwam ging na drie minuten weer weg omdat hij geen buitenwerk mocht doen. Het buitenwerk bestond aan het aansluiten van een kabel op het buitenpunt dat tegen de (houten)gevel aan staat.

Er is mij verder al twee keer beloofd dat ik terug gebeld wordt wat niet gebeurd…. en ondertussen heb ik geen internet. Je begrijpt ik ben nog niet zo heel blij.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @MarthijnvdB, vervelend om te horen! Ik zie dat er al wel een klacht actief staat. Gaat het lukken met de collega die de klacht behandeld? Als er nog wat is, kun je het hier laten weten!