Beantwoord

Afspraak maken met monteur werkt niet via de KPN site

  • 15 November 2019
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik krijg een foutmelding op de kpn site als ik een afspraak met de monteur wil maken om de installatie aan te sluiten.

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 November 2019, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Arnold78, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat het nu even niet lukt via de website om een installatie monteur aan te vragen. Maar gelukkig zijn er nog andere manieren! Je kan even met ons bellen via 0800-0402 en je kan contact zoeken via onze LiveChat functie.

Mocht je willen dat ik de afspraak in plan, dan ontvang ik graag enkele gegevens. Namelijk je naam, postcode + huisnummer, klantnummer én op welke dag + dagdeel je het liefst de monteur zou willen ontvangen (op of na de ingangsdatum). Dit kan je noteren in je Forum profiel, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Dit is wel veel informatie, dus bellen of chatten is handiger ;) Maar ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!

Reputatie 7
Badge +21

@Arnold78, ik zie dat je jouw profiel hebt aangevuld en ook dat er nog geen monteur is ingepland. Omdat ik niet weet welke dagen of dagdelen je de monteur kan ontvangen, kan ik deze nu ook moeilijk inplannen..

In het antwoord van oud moderator Susan zie ik een opmerking die volgens mij duid op irritatie.

“Wat lastig dat het nu even niet lukt”  Je bedoelt denk ik te zeggen “Jammer dat het niet lukt".

Nu even in die zin is grof en onfatsoenlijk

Ik ben al een flinke tijd op dit gebeuren aan het zoeken naar antwoorden, maar het heeft mij niet veel helderheid gebracht. Wat ik wel zie is veel boosheid, omdat mensen zich onbegrepen voelen en vooral toch niet vinden wat ze zoeken. HULP.

Mijn eigen vragen zal ik apart stellen in de hoop op een bevredigend antwoord.

Met vriendelijke groet,

Klaas Warner H.