Beantwoord

Afspraak maken voor het aanleggen van glasvezel

  • 20 January 2020
  • 6 reacties
  • 841 keer bekeken

Wil graag een afspraak maken voor het aanleggen van het glasvezel

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door PeterG 21 January 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Als er nog geen physieke glasvezel op locatie is kan je op de site van KPN NetwerkNL je adres invoeren om te kijken wat er mogelijk is en/of wanneer (als er al iets) er iets gepland staat voor aanleg glasvezel, dit kan op www.eindelijkglasvezel.nl

Mocht er al wel een glasvezel in/voor uw woning liggen, dan zal deze waarschijnlijk afgemaakt worden als er een bestelling voor glasvezel door een provider word ingelegd.

Wat betreft het beschikbaar komen van FttH (glasvezel) op jouw adres kun je het beste ook even kijken op Fourstack. Daar zie je of glas van KPN NetwerkNL beschikbaar is/komt.
Je kunt geen ‘aanvraag’ doen voor het aanleggen van glas en 1,2,3 het is er.

Het kan ook zijn dat een andere partij glasvezel aanlegt in jouw gemeente. Informeer eens op het gemeentehuis of de website van je gemeente.

Reputatie 7

Hallo @Marloubijker, welkom op het forum! Wat voor afspraak voor het aanleggen van glasvezel wil je precies maken? Is dat de daadwerkelijke glasvezelaansluiting in huis die Peter en Zeonz noemen? Of is dat aansluitpunt er al en moet er een modem van ons op worden aangesloten? Zou je dat kunnen toelichten en je forumprofiel voorzien van je postcode en huisnummer? Dan kan ik met je meekijken naar de situatie. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @Marloubijker, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het duidelijk voor je? Als we er meer over kunnen vertellen of iets voor je na kunnen kijken weet je ons te vinden.

Ik wil een vraag toevoegen.

Waar ik woon, gaan woningbouw de huizen slopen, en ik ga volgende jaar februari 2022 verhuizen, en kpn heeft hier kabel voor glaswezel aangelegd. ik probeer een mobiele nummer te bellen dat ik via de postbus heeft ontvangen op een papier. Zonder resultad. Ik heb van alles al geprobeerd, nu weet ik niet hoe kan ik KPN kan bereiken voor een afspraak. Ook mijn adres had ik proberen in te typen, ook zonder resultad. Kan iemand mijn zeggen hoe is de beste manier om KPN te bereiken.

Reputatie 7
Badge +11

Ik wil een vraag toevoegen.

Waar ik woon, gaan woningbouw de huizen slopen, en ik ga volgende jaar februari 2022 verhuizen, en kpn heeft hier kabel voor glaswezel aangelegd. ik probeer een mobiele nummer te bellen dat ik via de postbus heeft ontvangen op een papier. Zonder resultad. Ik heb van alles al geprobeerd, nu weet ik niet hoe kan ik KPN kan bereiken voor een afspraak. Ook mijn adres had ik proberen in te typen, ook zonder resultad. Kan iemand mijn zeggen hoe is de beste manier om KPN te bereiken.

Als het gaat over de aanleg van glasvezel dan moet je bij KPN Netwerk zijn. Zij zijn eigenaar van de fysieke kabels in de grond tot en met het kastje waarin het zit afgewerkt in huis. Dit is het forum voor KPN als dienstenleverancier over de glasvezel van KPN Netwerk. De contactgegevens van KPN Netwerk staan hier: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/.